וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול במרכז טייבה: הנרצח - קרוב משפחתו של עבריין שחבר למשטרה

17.1.2018 / 21:30

גבר בן 25 נורה למוות במרכז במסחרי שבעיר ומותו נקבע במקום. חוקרי המשטרה חוששים כי הסיבה לרצח היא קרבתו לבכיר בעולם הפשע שהביא לחשיפת ארגון פשיעה באזור המרכז שזעזע את עולם הפשע הישראלי

צילום: Ashams Radio, עריכה: תום זואילי

גבר בן 25 נורה למוות הערב (רביעי) במרכז מסחרי בטייבה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו בזירה. במשטרה חוששים כי היעד לחיסול הוא קרוב משפחתו של עבריין בכיר שחצה לאחרונה את הקווים והביא לכך שהמשטרה חשפה את פועלו של ארגון פשיעה באזור המרכז. חוקרי המשטרה בודקים אם יש קשר בין החיסול במרכז טייבה לבין הפרשה שזעזעה את עולם הפשע הישראלי לאחרונה. לפי שעה לא נעצרו חשודים, ובמשטרת מרחב המרכז וכן שוטרי ימ"ר תל אביב הוזעקו לזירת החיסול וחוקרים את נסיבות הרצח.

בשבוע שעבר נדקר למוות סאמר עוואד בן ה-33 ביפיע שבצפון הארץ. הוא פונה לבית החולים האנגלי שבנצרת, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה. לפני כחודשיים גבר כבן 30 נורה למוות בקטטה בלקיה שבנגב. הגבר נפצע תחילה באורח אנוש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם מת מאוחר יותר מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי שוטרים הוזעקו למקום וכי נפתחה חקירת האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
הרבנים במכתב תמיכה ברמטכ"ל: "חיזקת וגיבשת את צה"ל"
"רכב נכנס בגמל והתהפך": השיחה למד"א לאחר התאונה הקטלנית בדרום
נתניהו על מינוי מפקדת הטייסת: "לא אגנה את הרמטכ"ל - אני גאה"

מקורב לעד מדינה נרצח
מוחמד מסארווה, בן 25, נורה למוות בטייבה;
בזירת הרצח נמצאו כ-20 תרמילי כדורים. אתר רשמי
אירוע בירי בטייבה, הערב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully