וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב זאב קרוב, מרבני הציונות הדתית, הלך לעולמו בגיל 58

17.1.2018 / 13:15

הרב קרוב היה ראש הישיבה התיכונית שומרון, סופר ומחנך. הוא נודע כאביו של אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר ב"עופרת יצוקה". הוא חלה בסרטן לפני שנתיים ובחודש האחרון החמיר מצבו. "עסק רבות בחינוך שכה אהב"

עריכה: יאיר דניאל

הרב זאב קרוב, ראש הישיבה התיכונית שומרון, סופר, מחנך ואיש ציבור, ואביו של אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר ממבצע "עופרת יצוקה", הלך לעולמו היום (רביעי) אחרי מאבק במחלה קשה. קרוב מת בגיל 58 והותיר אחריו שבעה ילדים.

לפני יותר משנתיים אובחן קרוב כחולה סרטן. הוא אושפז בתקופה האחרונה בבית החולים איכילוב שבתל אביב, ובחודש האחרון חלה החמרה במצבו. הלווייתו תתקיים בשעה 13:30 בהתנחלות קרני שומרון, במעמד שרי הבית היהודי, נפתלי בנט, איילת שקד ואורי אריאל.

עוד בוואלה! NEWS
ח"כ סמוטריץ' על מינוי מפקדת הטייסת: "אבוי אם נשים יהפכו לגברים"
שר הרווחה התעמת עם נציגי האוצר בדיון על הנכים: "כחלון הבטיח כסף"
הפרקליטות לבית הדין: רק שרה נתניהו אחראית להעסקת שירה רבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפצע זמן קצר לאחר נישואיו. אהרון קרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוב מוכר לציבור בתור אביו של אהרון, שנפצע קשה מאוד במהלך מבצע "עופרת יצוקה", ועבר הליך שיקום ארוך ואינטנסיבי. הוא שימש במשך שנים ראש הישיבה התיכונית שומרון ואף לימד בישיבת ההסדר בקרני שומרון. הוא היה חבר איגוד ישיבות ההסדר ואיש חינוך מוכר, שהוציא חמישה ספרים, ובהם הספר "דע מה שתשיב לעצמך", שזכה לפופולריות בציבור הדתי לאומי. בספרו "בלבב פנימה" הוא סיפר על ההתמודדות עם פציעתו של בנו, שנישא ערב המערכה שממנה חזר עם פציעה קשה ביותר.

ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, ספד לרב זאב קרוב שהיה מוותיקי קרני שומרון. "לאורך כל חייו עסק בחינוך לצעירים ולמבוגרים. היה ר"מ בישיבת ההסדר ולאחר מכן שימש במשך כעשור כראש ישיבת השומרון אצלנו. כמו כן, היה דובר איגוד ישיבות ההסדר ואחד מראשי איגוד ישיבות ההסדר. בנוסף לכל אלו העביר סדנאות בנושא חינוך ילדים במקומות שונים בארץ. אחת מבנותיי נחשפה להרצאותיו במסגרות הצבאיות שגם אליהן הגיע בתחום החינוך שכל כך אהב. צר לנו על האובדן ולבנו עם חיה רעייתו ועם ילדיו. יהי זכרו ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הרב זאב קרוב ז"ל ובנו אהרון קרוב. זיו קורן, מערכת וואלה! NEWS
הותיר אחריו שבעה ילדים. זאב ואהרון קרוב/מערכת וואלה! NEWS, זיו קורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully