וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בוכים: מאות ליטרים של חלב נשפכו בצומת עטרות

עשרות משטחים ועליהם אריזות חלב שנועד לשיווק במרכולים בירושלים נפלו ממשאית בצומת עטרות הסמוך לבירה. תוך זמן קצר עפו מאות אריזות שצבעו את אי התנועה הסמוך ואת כלי הרכב הנוספים שהיו בצומת בלבן. נסיבות המקרה נחקרות. צפו בתיעוד

צילום: נתיבי ישראל, עריכה: שניר דבוש

צומת עטרות נצבע אתמול (שני) בלבן, לאחר שעשרות משטחים שהועמסו באריזות חלב נפלו ממשאית תובלה שנסעה באזור. בתיעוד האירוע במצלמות נתיבי ישראל בצומת הסמוך לירושלים נראות מאות האריזות שהיו בדרכן לשיווק במרכולים בבירה מושלכות במהירות שיא ממכולת המטען של המשאית, ומאות ליטרים של חלב שהותזו לכל עבר.

בתיעוד התאונה המוזרה ניתן לראות כי המשאית מבצעת פנייה רחבה שמאלה. אז, כתוצאה מהפנייה, המשטחים נהדפו ככל הנראה לדופן המשאית, מה שהוביל לפתיחת דלת ההעמסה שבצד המכולה.

עוד בוואלה! NEWS:
ימים אחדים לאחר תקיפת המנהרה: חודשה העברת הסחורות בכרם שלום
החגיגות בבלפור היו מוקדמות: זה מה שעלול לקרות ביום שאחרי אבו מאזן
"הם הורגים אותנו": הסרטון הדרמטי של הטייס המורד בוונצואלה

תאונה של משאית שהובילה חלב במתחם עטרות. נתיבי ישראל, מערכת וואלה! NEWS
תוך שניות הצומת נצבע בלבן/מערכת וואלה! NEWS, נתיבי ישראל

תוך כמה שניות נשפך החלב הרב בצומת והוא אף ניתז לעבר המכוניות הנוספות שהיו באזור. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות התאונה חריגה.

"בזכות ערנות נציג מקצועי של נתיבי ישראל הצלחנו למנוע אירוע שבקלות יכל להפוך למפגע בטיחותי חמור", אמרה אביבית סיני, ראש משמרת במרכז ניהול התנועה הלאומי בחברה. "מיד הקפצנו אל המקום את משטרת התנועה הארצית איתה אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ובמקביל את הכוחות המבצעיים של החברה- על מנת לפנות את הכביש כמה שיותר מהר על מנת להבטיח את בטיחות משתמשי הדרך". סיני אף ציינה כי ניתן לחייג למרכז השליטה של נתיבי ישראל במספר 2120* כדי לדווח על מפגעים בדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully