וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה בין שכנים הסתיימה באשפוז - והכל בגלל ויכוח על ענף עץ

24.1.2018 / 8:50

סכסוכי שכנים הם דבר נפוץ למדי, גם בישראל. אבל הוויכוח הזה בין ארבעה גברים אלימים במיוחד בוויילס התפתח בנסיבות מטופשות במיוחד

צילום חובבים יוטיוב

בסרטון: עוד קטטה בציבור - הפעם בבית קפה

סכסוכי שכנים הם דבר נפוץ למדי, ובישראל הם הובילו אפילו למקרי רצח. אבל המקרה הבא הוא נדיר בכל קנה מידה: בסרטון שהופץ לאחרונה בבריטניה נראים ארבעה גברים וולשים מתקוטטים ומכים זה את זה, מסיבה מטפשת להפליא - עץ שחצץ בין שתי הגינות נגזם על ידי אחד מהם ללא התראה מוקדמת, והשני החליט לנקום בצורה אכזרית למדי.

בסרטון נראה השכן מגיע לגינה של האיש המתגורר בסמוך אליו עם חבר נוסף, ובתוך כמה שנה מתפתחת מהומת אלוהים. בשיאה בועט אחד מהם בשני בעודו שכוב על הרצפה, ובתגובה משליך אדם נוסף לבנה לעבר שכנו.

עוד ב"אסור לפספס"

חתן תועד בוכה בחתונתו כשאולץ תחת איומי אקדח להינשא לאישה זרה
"תמונות חולניות": ויכוח משפחתי הפך לתגרת רחוב המונית עם מקלות
כאן תמצאו את הפושעות הסקסיות ביותר בעולם - אפילו רוצחות

צפו בקטטה

בעקבות הקטטה אושפז אחד השכנים עם מכות יבשות בכל חלקי הגוף ואף פגיעה בגולגולת. אדם אחר - זה שהלבנה הושלכה לעברו - נפצע בזרוע וכן נגרם נזק ממשי לרכבו.

לאחר מעשה התברר כי התוקף שהחל את הקטטה הוא עבריין מוכר למשטרה שריצה בעבר עונש של שנתיים מאסר בגין עבירות אלימות ורכוש. אגב, העונש שהושת עליו מגוחך לא פחות מהסיבה שבגינה התפתחה הקטטה - אחרי בחינה ארוכה של הנסיבות, החליטו השופטים לקנוס אותו ב-5,00 לירות שטרלינג בלבד.

הימור שלנו? השכנים הללו עוד ייפגשו לסיבוב נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully