וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חיכה שהנהג ימלא אוויר בגלגלים, נכנס למכוניתו - ונמלט

15.1.2018 / 17:15

תושב לוד הואשם שפרץ לרכבו של נהג בתחנת דלק בזמן שהאחרון מילא אוויר בצמיגים. בתיעוד האירוע נראה הנאשם נכנס למושב הנהג תוך שהוא מנצל את העובדה שהמפתח היה במתג ההתנעה - וגונב את המכונית. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד האיש, שהיה אמור להיות במעצר בית בזמן המעש

צילום באדיבות דוברות המשטרה

תושב לוד הואשם בשבוע שעבר בגין גניבת רכב, לאחר שתועד נכנס למכוניתו של נהג שעצר למלא אוויר בגלגלים - נמלט עמה מהמקום. נהג המכונית הגיש תלונה בתחילת החודש במשטרה, על כך שהנאשם ביצע את המעשה בזמן מילוי האוויר בגלגלים הקדמיים וכשמפתח הרכב נותר במתג ההתנעה.

בשלב זה, על פי כתב האישום, נכנס הנאשם בן ה-36 שהיה אמור להימצא במעצר בית, פתח את דלת הנהג, נכנס לרכב והחל לנסוע מהמקום. עוד עולה מכתב האישום כי תוך כדי נסיעתו, סטה הנאשם מנתיב התנועה, עלה עם הרכב על המדרכה ופגע במעקה הבטיחות כך שכריות האוויר של הרכב נפתחו, דבר שגרם לנזק כבד לרכב.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו על נאום אבו מאזן: "אם לא ישנה עמדותיו - לא יהיה שלום"
תוניסיה: שבע שנים אחרי המהפכה, מולדת "האביב הערבי" רועדת שוב
אחרי התקציב: האופוזיציה מתגייסת למאבק משרד החוץ

תיעוד: תושב לוד גונב רכב מנהג שעצר למלא אוויר בתחנת דלק. צילום באדיבות דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הנהג ממלא אוויר - והנאשם נכנס למכונית/מערכת וואלה! NEWS, צילום באדיבות דוברות המשטרה

עם הגשת התלונה החלו חוקרי המשטרה בפעילות מאומצת לאיתור הנאשם, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים. לבסוף החשוד נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון. בשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין כמה סעיפים, בהם גניבת רכב, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, וכן נהיגה ללא רישיון נהיגה - שמעולם לא הוציא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully