וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 63 נהרג מפגיעת אוטובוס בכניסה לבית העלמין בבית שאן

12.1.2018 / 10:46

ההרוג, מיכאל בנסקי מבית שאן, נמצא בכניסה לבית העלמין בשדרות מנחם בגין בעיר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, ולאחר זמן קצר מותו נקבע בשטח על ידי צוותי מד"א. המשטרה פתחה בחקירה

מיכאל בנסקי בן 63 מבית שאן נהרג מפגיעת אוטובוס בכניסה לבית העלמין. נתי כהן דוברות מד?א, מד"א
זירת האירוע/מד"א, נתי כהן דוברות מד?א

מיכאל בנסקי, בן 63 מבית שאן, נהרג הבוקר (רביעי) מפגיעת אוטובוס בכניסה לבית העלמין בשדרות מנחם בגין בעיר. אזרחים שנכחו באזור ביצעו בו פעולות החייאה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, אך לאחר זמן קצר נאלצו צוותי מד"א שהגיעו למקום לקבוע את מותו. בוחני תאונות דרכים אספו ממצאים בזירת התאונה ופתחו בחקירה.

הפרמדיק יוסף פסחוביץ שהגיע למקום סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אותו שוכב מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה, כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו בשטח".

אתמול מתה מפצעיה האחות שרה אסנת אטיאס (לוין), בת 47 מפתח תקווה, שנפגעה מכלי רכב בעת שחצתה את הרחובות קפלן וז'בוטינסקי בדרך לעבודתה בבית החולים בילינסון שבעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותה למחלקת הטראומה בבית החולים כשהיא פצועה באורח קשה, והרופאים הצליחו לייצב את מצבה, אך הוא בהמשך הידרדר והם נאלצו לקבוע את מותה. לוואלה! NEWS נודע כי הנהג הפוגע עובד גם הוא בבית החולים בילינסון.

עוד בוואלה! NEWS:
397.3 מיליארד שקל: הממשלה אישרה פה אחד את תקציב המדינה
איש האקדמיה שחי שנים בחו"ל: המועמד המפתיע של שקד לעליון
לגברים בלבד? המועדון הביטחוני הסגור של יו"ר העבודה אבי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully