וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בתו של הרב עובדיה: האם זו המפלגה החדשה של אורלי לוי-אבקסיס?

לוואלה! NEWS נודע כי חברת הכנסת, שפרשה מישראל ביתנו ומכהנת בכנסת כסיעת יחיד, מנהלת מגעים עם קבוצה בשם "בשביל ישראל", שמתכננת להתמודד לכנסת בבחירות הבאות. בין חברי הקבוצה: הרבנית עדינה בר שלום וראש עיריית ירוחם מיכאל ביטון

ח"כ אורלי לוי אבקסיס בעימות שערך ארגון לתת בין המועמדים לתפקיד חברתי-כלכלי של המפלגות, הבינתחומי הרצליה מרץ 2015. ראובן קסטרו
תחבור לרשימה חדשה? ח"כ אורלי לוי-אבקסיס/ראובן קסטרו

נכון לשעת כתיבת שורות אלה, הקואליציה עדיין יציבה, והבחירות לכנסת ה-21 עדיין רחוקות, אך מאחורי הקלעים מתנהלים מגעים וגישושים על הצטרפויות, קאמבקים, חיבורים ויצירת מסגרות פוליטיות חדשות. לפחות שלושה אישים הכריזו על הקמת מפלגה חדשה – שר הביטחון לשעבר משה יעלון, בכיר הליכוד לשעבר משה פייגלין, וכן ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, שפרשה מישראל ביתנו ב-2016 ומכהנת כעת בכנסת בסיעת יחיד.

לוי-אבקסיס כבר הודיעה בשנה שעברה כי היא מתכוונת להקים מפלגה חדשה, ובראיונות שקיימה מאז אמרה כי היא מגבשת רשימה לכנסת. לוואלה! NEWS נודע כי היא מנהלת מגעים עם קבוצה בשם "בשביל ישראל", שהחליטה השבוע על הקמת מפלגה חדשה שתרוץ בבחירות הבאות. בקבוצה חברים שני שחקנים נוספים שנחשבים למחוזרים במערכת הפוליטית: הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף, וראש עיריית ירוחם מיכאל ביטון.

עוד בוואלה! NEWS:
המשבר במערך הכבאות: "ארדן לא מגבה הנציב כי חברי הוועד מהליכוד"
אחיו של הנרצח מחוות גלעד: קריאות הנקמה בהלווייה לא באו מאתנו
תיעוד: נהג הסיע 34 ילדים ברכב שבו 16 מושבים - ונעצר

עדינה בר שום בכנס יהדות, מאי 2015. ניב אהרונסון
מחוזרת בזירה הפוליטית. עדינה בר שלום/ניב אהרונסון

בר שלום, מייסדת המכללה החרדית בירושלים, כלת פרס ישראל שאף הדליקה משואה בעבר, התנתקה פומבית מש"ס בשנה שעברה ובנובמבר האחרון פורסם ב"גלובס" כי קיבלה הצעה להתמודד מיש עתיד" ביטון, ראש עיריית ירוחם מאז 2010, הוא אחד השמות החמים במפלגת העבודה בשנים האחרונות וישנה ציפיה והערכה שבהמשך יעבור לפוליטיקה הארצית.

קבוצת "בשביל ישראל", בה חברים גם האלוף במילואים גדעון שפר והיזמית אורנה אנג'ל, החלה לפעול יחדיו בחודשים האחרונים ובשנה שעברה נרשמה כעמותה אצל רשם העמותות. אתמול התקיים בלוד מפגש בו התקבלה החלטה על התמודדות כמפלגה חדשה בבחירות הבאות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משה יעלון בפורום אוניברסיטת בר אילן. ניב אהרונסון
קיבל פנייה מחברי הקבוצה. משה יעלון/ניב אהרונסון

לדברי גורמים המעורים בדיונים, הקבוצה מתכוונת תחילה לקבל החלטה בדבר התמודדות עצמאית, אך אחת האפשרויות שנבחנות היא חבירה עתידית ללוי-אבקסיס. במקביל, אנשי הקבוצה נפגשו גם עם יעלון, ונבחנת גם האפשרות לחבור בהמשך למפלגות קיימות בהסכמי ריצה משותפת.

מלשכתה של ח"כ לוי-אבקסיס נמסר בתגובה: "אנו שמחים על ההתענינות הרבה במפלגה החדשה בראשותה. ח"כ לוי-אבקסיס מקבלת פניות רבות ונפגשת עם אנשים ראויים וטובים במטרה להפוך את החזון בדבר מפלגה ערכית וחברתית למציאות. נשמח לעדכן כאשר החלטות רשמיות יתקבלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully