וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית: המשטרה עצרה גברים שהשתתפו בחתונה גאה במכה

בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות, ובו נראו כמה צעירים משתתפים בטקס בעיר הקדושה, נעצרו "המעורבים" ואלו יועמדו לדין. בממלכה השמרנית אין חוק מפורש בנושא, אך שופטים נוהגים להתבסס על ההלכה האסלאמית כדי להעניש הומואים

עריכה: יאיר דניאל

המשטרה בעיר מכה שבערב הסעודית עצרה ביום שני כמה צעירים שתועדו בשבוע שעבר בסרטון שתואר כאירוע שבו התקיימה חתונה בין שני גברים. בסרטון, נראים שני גברים שעליהם מושלך קונפטי, כשהם הולכים זה לצד זה על שטיח במקום האירוע, שהתרחש בחוץ. אחד מהם נראה לובש הינומה.

לפי המשטרה, הם זיהו את המעורבים שנעצרו באירוע שהתקיים ביום שישי, ועתה התיק עבר לידי התביעה, אם כי לא פורטו העבירות המיוחסות להם. בערב הסעודית אין חוקים כתובים הנוגעים לנטייה מינית או לזהות מגדרית. ואולם, לפי ארגון משמר זכויות האדם, בתי המשפט מתבססים על ההלכה האסלאמית כדי להעניש את מי שחשוד בקיום יחסים מחוץ לנישואים, ביחסי מין חד-מיניים או בפעולות "לא מוסריות" אחרות.

בנוסף לכך, החוק ללחימה בפשעי סייבר גם מעניש את מי שמורשע ב"הפרת הסדר הציבורי" ברשת, בפגיעה בערכי הדת, במוסר הציבורי או בפרטיות.

בפברואר שעבר, המשטרה המקומית עצרה 35 אזרחים פקיסטנים, בהן גם טרנסג'נדריות. אחת מהן מתה בזמן מעצרה ומשפחתה טענה כי על גופתה היו סימני עינויים. עם זאת, הרשויות טענו כי היא מתה מהתקף לב.

לקריאה נוספת בנושא
נסיכים סעודים הפגינו במחאה נדירה נגד יוקר המחיה - ונעצרו

אין גאווה בסעודיה- משטרת הממלכה עצרה את "כל המעורבים" בעניין, אחרי שתיעוד חתונתם של זוג הומואים דלף לרשת. אתר רשמי
המשתתפים בחתונה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully