וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: החשוד מאיים על נהג מונית, תוקף אותו - ומנסה לשדוד אותו

9.1.2018 / 21:55

המשטרה עצרה תושב כפר קאסם בן 30, בחשד ששדד ותקף נהג מונית שאסף אותו בפתח תקווה. החשוד תועד בתוך המונית בזמן שדרש מהנהג להעביר לו את הכסף תוך איומים. לאחרונה הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום בגין ביצוע המעשים המיוחסים לו. צפו

באדיבות דוברות המשטרה

גבר בן 30, תושב כפר קאסם, נעצר לפני כשבוע בחשד ששדד באלימות נהג מונית שאסף אותו לנסיעה. בתיעוד השוד במצלמה שהותקנה בתוך המונית מבעוד מונית, ניתן לראות כיצד החשוד תוקף את הנהג תוך איומים לפגוע בו, ואף גורם לו לחבלות.

האירוע התרחש בסוף החודש שעבר, אז עצר נהג המונית המתגורר בפתח תקווה ברחוב פינסקר בעיר, כדי לאסוף את החשוד בביצוע המעשה. הנוסע ביקש להגיע לכפר קאסם, שילם לנהג מאה שקלים עבור הנסיעה, והשניים החלו בדרכם אל היעד.

עוד בוואלה! NEWS:
התקיפות בסוריה הפכו לשגרה, אך כשאסד מלא ביטחון - אין חסינות מתגובה
ממלמל מילים ושותק: שירת ההמנון המביכה של טראמפ. צפו
אין השפעה בלי השקעה: במשרד החוץ נערכים לקרב מול משרד האוצר

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
החשוד נעצר לאחר שהוגשה תלונה/ראובן קסטרו

משהגיעו השניים לכפר קאסם, החשוד במעשה דרש מנהג המונית את כספו בחזרה. "תביא לי את המאה שקל", צעק לעברו. כשהנהג סירב, הוא החל לאיים כי יפגע בו. בתיעוד נראה כי בשלב מסוים, החל החשוד לתקוף את הנהג על מנת שהאחרון ייתן לו את הכסף.

זמן קצר לאחר מקרה, הנהג הגיע לתחנת משטרה כדי להגיש תלונה נגד החשוד. המשטרה פתחה בחקירה כדי לאתר את הנוסע ועצרה אותו. החשוד הובא לדיון בבית המשפט, שם הוחלט להאריך את מעצרו, ובאחרונה אף הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום בגין המעשים המיוחסים לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully