וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובב חשפניות שגדל בבית ראש הממשלה, מחליפים רק בקלפי?

9.1.2018 / 11:17

ראש ממשלה מבקש לעזוב את אשתו וילדיו, פסיכולוגית חינוכית מתעמרת בעובדים, ובנם המשותף מציע - בצחוק, בטח בצחוק - לסרסר בידידה. היחיד שניסה להשליט סדר במעון היה אב הבית לשעבר, מני נפתלי. כעת נותרה רק הצחנה, והמענה האוטומטי: ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי

צילום: מתוך כתבתו של גיא פלג, באדיבות חדשות 2

ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי.

פסיכולוגית חינוכית בשירות הציבורי, הנשואה לראש ממשלה, מחליפים רק בקלפי.

ראש ממשלה המדקלם ברגש "הניחו לרעייתי ולילדיי", כי הוא יודע מה יש להם להסתיר, מחליפים רק בקלפי.

יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
אחד ניסה להשליט שם סדר, במעון, ואיננו שם עוד. יאיר נתניהו/רפי דלויה

בנם של ראש ממשלה ופסיכולוגית חינוכית בשירות הציבורי, שגדל בבית בעייתי - כשהיחיד שניסה לכפות שם משמעת וסדר על הנערים המשתוללים היה אב הבית לשעבר, מני נפתלי - מחליפים רק בקלפי.

נהג ומאבטח, במונית הכסף של בנם של ראש ממשלה ופסיכולוגית חינוכית בשירות הציבורי, מחליפים רק בקלפי, אבל אם נהג במעון שהיה מעורב במיחזור בקבוקים בשליחות הפסיכולוגית החינוכית מפוטר ועלול לדבר, מוצאים לו תפקיד-סרק אצל ראש המטה לביטחון לאומי, המשתוקק להתמנות לראש המוסד, לפני שיחליפו את ראש הממשלה והפסיכולוגית החינוכית, רק בקלפי.

לימוזינה - או לימו-זימה - המניידת את בנם הנהוג והמאובטח של ראש הממשלה והפסיכולוגית החינוכית בשירות הציבורי, ואת חבריו מחוג "אחי, תן גז", במסע דילוגים בין מועדוני לילה בערב שבת, מחליפים רק בקלפי.

עוד באותו נושא

סבב מועדוני החשפנות של יאיר נתניהו: "אבא סידר לכם מיליארדים, ואתה מתווכח איתי?"

לכתבה המלאה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרה נתניהו בארוחת ערב לכבוד 100 שנים להצהרת בלפור בלונדון, אנגליה 2 בנובמבר 2017. קובי גדעון, לע?מ, מערכת וואלה! NEWS
הקלפי ואין בלתו. הזוג נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, קובי גדעון, לע?מ

חשפנית במועדון "פוסיקאט", הנאלצת בגלל הצפיפות לרקוד בחיקו של בנם של פסיכולוגית חינוכית וראש ממשלה, בערב שבת קודש שהמרכולים נסגרים בו במצוות החוק - והרי מי כמו ראש הממשלה והפסיכולוגית החינוכית אדוק בציות לחוק - מחליפים רק בקלפי.

בקבוקי שמפניה, עד שלושה ביום, הנצרכים במעון ראש הממשלה ומהווים מופת לשתיית בנם של ראש הממשלה והפסיכולוגית החינוכית, מועברים למיחזור - אך מחליפים רק בקלפי.

ה"בואינג" ההיסטורי של אל על, שסיפק את הרקע ההיסטורי למפגש ההיסטורי בין מי שעדיין לא היה ראש ממשלה לבין מי שטרם היתה פסיכולוגית חינוכית בשירות הציבורי, ולהתעברות ההיסטורית שהביאה לאנושות את הפוסיקאט שלימים יציע - בצחוק, רק בצחוק - לסרסר בידידה (לא בהכרח בידיעתה, כל ההכנסות קודש לכיסוי ההוצאות), יוחלף רק בקלפי.

ND מיטב שערוריות הרשת של יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
בצחוק, בטח בצחוק. יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

השלטים ברחוב טראמפ (לשעבר בלפור) בירושלים - "ביבי, שרה ויאיר, לכו, צאו כבר מהעיר" - יוחלפו רק בקלפי.

ראש ממשלת רוסיה ויקטור צ'רנומירדין, ששאל את ראש ארגון "נתיב" יעקב (יאשה) קדמי, בהתייחסו לתחנוני עמיתו הישראלי שיאזכר בנאומו את אשתו, פן יבולע לו: "זה גבר, או סמרטוט?" הוחלף לפני 20 שנה, ולא בקלפי. שאלתו ממשיכה לנסר בחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully