וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מועדוני החשפנות של יאיר נתניהו: "אבא סידר לכם מיליארדים, ואתה מתווכח איתי?"

8.1.2018 / 18:00

במהדורה המרכזית בערוצים 12 ו-13, שודרה חשיפתו של גיא פלג ובה "הקלטות יאיר נתניהו", שמתעדות ליל הוללות של בנו ראש הממשלה, שכלל תשלומים באלפי שקלים לחשפניות וקשר משמעותי עם בנו של טייקון הגז קובי מימון. יאיר נתניהו: "הדברים לא משקפים את ערכיי"

צילום: מתוך כתבתו של גיא פלג, באדיבות חדשות 2
יום הולדת מיכל הקטנה. רפי דלויה
אלפי שקלים במועדוני חשפנות. יאיר נתניהו/רפי דלויה

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוקלט משוחח עם חבריו במהלך ליל בילויים שבו עברו בין מועדוני חשפנות בתל אביב – כך פורסם הערב בחדשות 2. בהקלטות נשמע נתניהו הבן יחד עם חבריו, ניר מימון – בנו של טיקון הגז קובי מימון, ורומן אברמוב – המשמש כנציגו של המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פקר בישראל. בכתבה של גיא פלג נשמעים השלושה, בקיץ 2015, משוחחים על הבילוי המשותף במועדוני החשפנות וגם על מתווה הגז.

למסע הבילויים של השלושה התלוו בעל כורחם מאבטח, נהג ורכב השרד מהם נהנה נתניהו הבן במימון המדינה. במהלך השיחה שהוקלטה, נשמעים השלושה מגחכים, כנראה בגילופין, על החוויה המשותפת במועדון החשפנות. השלושה התרברבו בסכומי הכסף שבזבזו במקום במהלך הצפייה בחשפניות ואף בניסיונות לקיים קשרים עם כמה מהחשפניות שפגשו.

מימון: הוצאתי עליו שטרות, 400 שקל.
נתניהו: לא, בסדר הוא החזיר לך.
רומן: לא, אני גם הוצאתי שטרות.
מימון: 2,400 שקל במועדון...
רומן: הוא הביא לך 400 שקל גם.
נתניהו: לא זה היה בשביל הזונה.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: "חוק המרכולים נכפה עלינו, לא ישנה דבר"
דיווח: אופרה ווינפרי שוקלת להתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2020
מי ילמד ומתי? המדריך המלא לקיצור החופשות במערכת החינוך

ND מיטב שערוריות הרשת של יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
הסתבכות חדשה. יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

אחר כך נשמע נתניהו משוחח עם השלושה על צעירה נוספת, שהייתה עמו במערכת יחסים בעבר:

נתניהו: אבל אם אתה רוצה אני אסדר לך את ***.
מימון: איך זה?
נתניהו: אני צריך לסדר לכולם את ***... לסגור את החובות
מימון: אתה לא מצליח לסדר לעצמך אותה... אני רוצה את החשפנית, זה סוגר לי את החוב.

חדשות 2. יח"צ,
לחצים למניעת שידור הכתבה. חדשות 2/יח"צ

בשלב זה, שבים השלושה לחוויה במועדון החשפנות, ולנעשה בין כתליו:

נתניהו: אחי, ג'קי חזקה מאוד. אתה לא מבין, כל פעם שם.
רומן: איזה תחזור? מטומטם. אחי, הוא אוכל סרט שזה כאילו אמיתי, הוא אוכל סרט.
נתניהו: אני לקחתי את הטלפון מהזאת, ואני לא מאמין בזה.
רומן: אחי תחשוב שזה... אתה יודע כמה חשפניות יש לי בטלפון שהיה לי איתן...
מימון: אחי יש לי טלפון של חשפנית.
רומן: הגיע הזמן, אחי, חצי מהטלפון שלי זה חשפניות.
מימון: אבל אני הבאתי לך את החשפנית, אני שילמי עליה ראשון. סתם נו, יא טמבל, מהכסף שלי
רומן: מהכסף שלך יא נבלה?
נתניהו: אחי, הסופי הזאתי, הכי כוסית.
רומן: אני היום, היה לי איזה 2,000 שקל בריקודים, אחי, אני לא צוחק אתכם, רקדתי שני ריקודים.
נתניהו: איפה כל השאר?
מימון: כי אני שפכתי עליכם, עליך, עליו, אני כל שנייה 'לכי תרקדי עליו', עליך, אחי, אני שמתי ריקוד.
נתניהו: על ג'קי עשית גם
רומן: אנחנו חייבים לחזור לשם שוב.

"אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה, סידר לך 20 מיליארד הצגה"

מלבד אופיו מעורר המחלוקת של ליל הבילויים הסוער, ההקלטות חשפו ממד מטריד נוסף בנוגע לקשרים שעולים לכאורה בין משפחת נתניהו למשפחתו של טייקון הגז מימון, ערב החתימה על מתווה הגז. בהקלטות נשמעים השלושה מגחכים בנושא, על רקע העברת הכספים ביניהם במועדון החשפנות. נתניהו הבן נשמע אומר, בין השאר, לבנו של מימון: "אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר, נלחם בכנסת, ואתה מתווכח איתי על 400 שקלים".

נתניהו: אחי, אתה חייב לפרגן לי. אחי (צוחקים), אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה אחי, נלחם, נלחם בכנסת בשביל זה אחי.
מימון: מה?
נתניהו: אבא שלי נלחם. אחי, אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר, הצגה. ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?
מימון: אנחנו מדברים של שישנסקי או משהו כזה?
נתניהו: לא, עכשיו, על מה שעכשיו.
מימון: שישנסקי זה גיהנום.
נתניהו: בזה הוא דפק אותך, אבל אחרי הוא החזיר לך. הוא (ככל הנראה מצביע על מימון) דפק עכשיו 20 מיליארד דולר.
(צוחקים)
נתניהו: אתה בוכה לי על 400, אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה בוכה לי על 400 שקל, יא בן זונה.

יאיר נתניהו ביום ההולדת לאביו "בחיים לא ארוץ לפוליטיקה". לשכת העיתונות הממשלתית
קשרים עם בנו של טייקון הגז. יאיר נתניהו ואביו ביום הולדתו באוקטובר האחרון/לשכת העיתונות הממשלתית

במהלך היום שיגר עורך דינה של משפחת נתניהו, יוסי כהן, מכתב לחברת החדשות בדרישה שלא לפרסם את ההקלטה שבה נשמע יאיר נתניהו. עם זאת, עד כה לא בוצעה פנייה לבית המשפט כדי למנוע את שידור התחקיר.

"למר נתניהו הצעיר זה פחות הפריע"

כמה שעות לאחר פרסום התחקיר, פורסמה ב"צנרת" בערוץ 13 גרסתה של ת', חשפנית באחד המועדונים בהם ביקר לכאורה נתניהו, במהלכה טענה כי הוא נוהג לבקר שם פעמים רבות וכי המאבטחים נוהגים להמתין לו מחוץ לחדרים הפרטיים במועדון. "לפני כמה שנים עבדתי במועדון חשפנות באזור רחוב המסגר", סיפרה. "באחד הערבים אני קולטת שעל אחת הדלתות של החדרים הפרטיים שאליהם לקוחים בנות עומדים שני מאבטחים שלא קשורים למועדון. שאלתי את הבוס שלי 'מה זה?' והוא אמר לי – 'הבן של נתניהו'. אחרי איזה עשרים דקות-חצי שעה, הוא יצא מהחדר והייתי פשוט בשוק. כמון שהייתי אחת מהבנות היחידות במועדון שבכלל ידעו איך הבן של נתניהו נראה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגברת שרה נתניהו מארחים את מייקל דאגלס ורעייתו קתרין זיטה ג'ונס במעון רה"מ. יוני 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"רק עכשיו זה מתפוצץ". משפחת נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

העובדת המשיכה: "מאז קרה עוד איזה כמה פעמים שעבדתי שם – כל פעם מלווה במאבטחים. כן, הוא מבלה במועדוני חשפנות כבר כמה שנים טובות... ראיתי אותו יוצא מהחדר הפרטי עם אחת החברות שלי והיא... לא דוברת עברית, היא מברית המועצות. כשהיא יצאה אמרתי לה באנגלית – 'את יועדת עם מי היית עכשיו בחדר? זה הבן של ראש הממשלה'. זה נראה לי קצת הזוי שמאבטחים של השב"כ מלווים אותו למקומות כאלה ורק עכשיו זה מתפוצץ. זה לא היה נראה כאילו הוא מתאמץ להסתיר את זה כשהוא בא למועדונים האלה... זאת אומרת, אתה נכנס למקומות כאלה, רואים אותך, עושה רושם שלמר נתניהו הצעיר זה פחות הפריע".

תגובות

יאיר נתניהו מסר בתגובה: "צפיתי הערב בכתבה צהובה ומבישה שהציגה הקלטות סתר לא חוקיות משיחה שהתקיימה לפני שנתיים וחצי. בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם. כמו כן, הדברים שאמרתי לניר מימון היו בגדר בדיחה לא מוצלחת והסתלבטות עליו, וכל בר דעת מבין זאת. מעולם לא התעניינתי בנושא מתווה הגז ולא היה לי שום מושג לגבי פרטיו".

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "יחשוב כל הורה שצפה בכתבה איך היה מגיב לו כל אמירת סרק של ילדיו הייתה הופכת לכותרת ראשית בערוץ 2, כל יציאה מהבית מושא לתחקיר וכל שיחה יעד להקלטת סתר. רדיפה, שפיכות דמים ושיימינג - כל האמצעים כשרים בעיניכם לפגוע בממשלת הליכוד בראשות נתניהו, גם במחיר פגיעה חסרת מעצורים בבני משפחתו. אינכם בוחלים אפילו בשימוש בהקלטת סתר שנערכה באופן מגמתי ושנעשתה באופן מביש ובלתי חוקי ע"י נהג במשרד רה"מ".
 
עוד נמסר כי: "ברשעות חטטנית כזאת לא סיקרתם אף בן משפחה של שום ראש ממשלה אחר, כולל בני משפחה שהפגינו נגד חיילי צה"ל בזמן מבצע צבאי וזכו כמעט לאפס סיקור. מסע הציד שלכם הגיע לשפל חדש וחסר תקדים עם פרסום הקלטת סתר של דברים שנאמרו בצחוק לפני שנתיים וחצי בין צעירים בבילוי עם אלכוהול. הדברים אינם ראויים לשידור בתכנית של רכילות זולה, לא כל שכן במהדורת חדשות מרכזית.גורמי האבטחה הם אלה שמחליטים על סידורי האבטחה וההסעה של בניו של ראש הממשלה. כשאתר איראני מפרסם את תמונותיהם של יאיר ואבנר וקורא לחיסולם, כנראה שיש לגורמי האבטחה סיבה טובה לעשות זאת".
 
המשפחה הוסיפה כי "לראש הממשלה אין שום קשר עם קובי מימון, אותו פגש רק פעם אחת לפני כעשר שנים. ראש הממשלה נתניהו העביר את מתווה הגז דווקא משום שרצה להציב תחרות לשדה הגז תמר שבבעלותו של קובי מימון. ראש הממשלה כלל לא ידע על הקשר בין בנו יאיר לבנו של קובי מימון. יאיר כלל לא מצוי בנושא מתווה הגז, ואם דיבר בנושא, ברור שעשה זאת בבדיחות הדעת. אין בכוונתנו להתייחס ליתר הרכילות הזולה והמרושעת על קטעי דברים שנאמרו בצחוק לאחר ערב של שתיה, שאינם משקפים כלל את עמדותיו של יאיר, ושהוצאו מהקשרם בהקלטת הסתר המבושלת, המגמתית והלא חוקית. הגיע הזמן שתעזבו את ילדיו של ראש הממשלה ותתמודדו איתו ישירות בקלפי".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "ההחלטה לאבטח את בניו של ראש הממשלה מתקבלת ע"י ועדת שרים בהמלצת ועדה מייעצת, והיא נובעת מהערכת האיומים ומן העובדה שיאיר ואבנר מזוהים בכל העולם משחר ילדותם. לראש הממשלה ולמשפחתו אין שום חלק בסידורי הביטחון הללו. הם גם אינם שותפים בסידורי ההסעה של בניו של ראש הממשלה, שגם הם נקבעים על ידי גורמי הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully