וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני רותחת: יותר מ-47 מעלות מלהיטות את העיר בגל חום קיצוני

מזג אוויר קיצוני פוקד את אוסטרליה בחודשים האחרונים כתוצאה משינויי האקלים, והעיר הייתה קרובה לשבור שיא היסטורי שנקבע ב-1939. הרשויות הזהירו מפני שריפות ואסרו על הדלקת אש

צילום: CNN

העיר סידני שבאוסטרליה חווה היום (ראשון) את מזג האוויר החם ביותר זה 79 שנה, כשהטמפרטורות באזור מגיעות עד ל-47.3 מעלות. הרשויות פרסמו אזהרות חמורות מפני שריפות והוטל איסור מוחלט על הדלקת אש ברחבי העיר בניסיון למנוע התפשטות דליקות באזורים המיעורים. ב-1939, הטמפרטורות היו גבוהות רק מעט יותר, עם שיא של 47.8 מעלות.

במרגש הקריקט בעיר, הנבחרת האנגלית התקשתה מול הנבחרת המקומית, במשחק אימון ששבר שיא ושוחק במזג האוויר החם ביותר אי-פעם. טורניר הטניס בעיר הופסק בשעה 10:00 שעון מקומי על ידי המארגנים, אחרי שהטמפרטורות חצו את רף 40 המעלות.

הטנסיאית הצרפתייה קריסטינה מלדנוביץ' התנצלה אחרי שפרשה מהמשחק מול יריבתה האוסטרלית אלן פרז בשל החום הכבד. "43 מעלות, אבל בטח 50 מעלות על המגרש כשהתחלתי", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "אני מצטערת עבור האוהדים, זאת הפעם הראשונה בקריירה שלי שאני פורשת ממשחק".

העיתונאי ג'יימי פנדרם כתב בחשבון הטוויטר שלו כי החום מונע מהצלמים לעשות את עבדותם.

עוד ידיעות מהעולם
מת האסטרונאוט ג'ון יאנג, שפיקד על המשימה הראשונה לחלל
נסיכים סעודים הפגינו במחאה נדירה נגד יוקר המחיה - ונעצרו

משתזפים באחד מחופי סידני, אוסטרליה 7 בינואר 2018. רויטרס
מבלים על חוף הים. רוחצים בסידני/רויטרס

כמה שריפות כבר פרצו אתמול, וכמה מבנים נהרסו במדינות ויקטוריה ודרום אוסטריה. בספטמבר האחרון, פורסמה אזהרה מפני עונת שריפות חורש מסוכנת במיוחד, אחרי אחד הוחרפים השחונים ביותר שתועד אי-פעם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני אנגליה חוגגים במהלך משחק הקריקט נגד אוסטרליה אשר נערך בסידני 7 בינואר 2018. רויטרס
שיחקו תחת חום כבד. משחק הקריקט בסידני בין אנגליה לאוסטרליה/רויטרס

יותר מ-200 שיאי מזג אוויר נשברו ברחבי אוסטרליה בין דצמבר 2016 לפברואר 2017, כשגלי חום, שריפות יער ושיטפונות פקדו את רחבי המדינה. מומחים סבורים כי הטמפרטורות הגבוהות הן תוצאה של שינויי האקלים, שגורם לתנאי מזג אוויר קיצוניים יותר באוסטרליה ובמקומות אחרים בעולם, כמו ארצות הברית וקנדה, החוות בימים האחרונים גל קור קיצוני, עם שלג חריג בפלורידה וטמפרטורות שהגיעו בחלק מהמקומות ל-40-.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully