וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת הכלב בפתח: מה חוזה לכם האסטרולוגיה הסינית?

7.1.2018 / 8:52

ילידי מזל עכברוש יכולים לצפות לרומנטיקה, ילידי מזל נחש ירגישו לחץ ולמה ילידי מזל סוס ומזל ארנב צריכים ללכת להיבדק על ידי רופא? התחזית המלאה לכולנו על פי גלגל המזלות הסיני

רויטרס

בסרטון: ככה ציינו את כניסת שנת הדרקון ב-2012

שנת 2018 הגיעה, ומי שאין לו סבלנות לחכות ולראות איך תיראה השנה שלו, מוזמן להציץ אל העתיד בעזרת התחזיות המבטיחות של האסטרולוגיה הסינית. למי שלא עוקב, השנה הסינית החדשה, שלמעשה מתחילה רק ב-4 בפברואר, היא שנת הכלב, שזו בשורה משמחת עבור מי שנולד במזל כלב, אבל גם ילידי המזלות האחרים יכולים למצוא לא מעט סיבות לאופטימיות, כמו גם לדאגה. אז יאללה, הגיע הזמן לבדוק איזה מזל אתם, ולגלות מה מצפה לכם ב-12 החודשים הקרובים.

עוד בנושא:

נאס"א שינתה את המזלות שלנו ואנשים מאבדים את זה
האישה עם החזה הגדול בעולם הפכה למגדת עתידות

seperator

מזל כלב

העובדה שזו שנת הכלב תעזור לכם להרגיש טוב השנה. עם זאת, הקפידו לשמור על ביטחון הבית שלכם ואל תלכו לבד בחושך כדי להימנע משוד, ושימו לב גם לביצועים של רואה החשבון שלכם, כדי שלא תישדדו גם במובן הזה.

מזל עכברוש

יש לכם כמה כוכבי מזל חזקים השנה, בה תוכלו לצפות לרומנטיקה. ישנה גם כמה כוכבי אנרגיה שעשויים להפריע לכך, אבל הם יכולים להפוך לכוח ותעוזה אם תקבלו את העצות הנכונות. נסו להתקרב השנה לבני מזל סוס ובני מזל דרקון.

מזל שור

השנה תהיו תחת לא מעט לחץ, ולא תרגישו כמו עצמכם. תהיה לכם נטייה לכעוס ולהתעצבן, מה שכלל לא מאפיין אתכם בדרך כלל. שימו לב להדלקת נרות או מדורות, בשל סכנת שריפה מוגברת.

מזל נמר

השנה תחושו מעט מפוזרים. חפשו את קרבתם של בני מזל סוס. יש צפי גבוה לטיולים השנה, במיוחד בעניינים ממשלתיים או דיפלומטיים. זו מסתמנת כשנת קריירה טובה עבורכם.

מזל ארנב

השנה אתם עלולים לסבול ממחסור בצ'י (אנרגיית החיים), אז מוטב שתשתמשו ברפואה טבעית, או שתקפידו על דיקור באופן סדיר. תרגישו נטיות מרדניות ולא בטוח שתדעו כיצד להביע את עצמכם. יש לכם סיכוי טוב להיות מעורבים בפרוייקט חדשני, ומוטב שתבטחו באינסטינקטים שלכם ובראייה הפנימית שלכם השנה.

מזל דרקון

המזל שלכם הופך לאנרגיה השלטת השנה, אז זו יכולה להיות שנה בעייתית עבורכם, עם כמה אכזבות וכישלונות. עם זאת, כמה מכם יוכלו לנצל זאת כדי להעריך לעומק את מצבם בחיים, ואת הכיוון אליו הם הולכים. היזהרו במיוחד בדרכים, אל תלכו בסמטאות חשוכות, ואם אתם מתעמתים עם אדם זר, שימרו על רוגע, כדי למנוע השלכות טרגיות.

מזל נחש

אתם תעמדו בפני הרבה לחץ השנה, אבל כמה כוכבים טובים ישמרו עליכם. אתם עשויים להרגיש מותשים, ולכן מוטב שתנסו לנוח ולהירגע כמה שתוכלו. אתם עומדים בפני שנה פורייה מבחינה כלכלית.

מזל סוס

לילידי מזל סוס יש קשר טוב עם ילידי מזל כלב, ולכן גם אתם תוכלו ליהנות משנת הכלב, אם תדעו לפעול בצורה יעילה, מבלי לעייף את עצמכם יותר מדי. ישנם סימניים חיובים לגבי הקריירה שלכם השנה.

מזל עז

השנה תיהנו מבריאות טובה יותר מבעבר, אבל לא תחושו חברותיים במיוחד. תהיה לכם אנרגיה לבצע התקדמויות משמעותיות בפרוייקטים מסוימים, עליהם תזכו למחמאות רבות.

מזל קוף

תמצאו את עצמכם הרבה בדרכים השנה. שימו לב במיוחד למצבכם הבריאותי.

מזל תרנגול

גם אתם מתבקשים לשמור על בריאותכם באופן מיוחד השנה. שימו לב למה שאתם אוכלים, והקפידו על התעמלות באופן מסודר.

מזל חזיר

אתם עשויים להרגיש בדידות וכעס, ואולי גם לסבול מהפסדים כספיים, או משותפויות לא מוצלחות בתחום העסקי השנה.

לא יודעים מה המזל הסיני שלכם? ככה תדעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully