וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שני ילדים נלכדו עם סבם בשלולית – וחולצו בסירות

5.1.2018 / 12:40

השלושה הועברו לטיפול בבית החולים הלל יפה במצב קל, כשהם סובלים ממכת קור. שוטרים שניסו לחלץ את הלכודים סמוך לחדרה נתקעו גם הם בבוץ, וכוחות כיבוי חילצו באמצעות סירות את כל הלכודים. במודיעין נפצע אדם באורח קל כשעף ברוח

צילום: גולשי וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ורד לידני וניב מעוז

גבר כבן 70 מגבעת אולגה ושני נכדיו, בת תשע ובן שש, חולצו הבוקר (שישי) משלולית גדולה, סמוך ליישוב מאור שליד חדרה. ניידת משטרה שהגיעה כדי לחלץ את הלכודים נקלעה בעצמה לבוץ, והשוטרים נאלצו לקורא לתגבורת כדי לחלץ את הניידת. כוחות חילוץ של רשות הכבאות במחוז חוף חברו לניידת, ובאמצעות סירה חילצו את הגבר, נכדיו, ואת השוטרים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לילדים, ופינו אותם לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהם במצב קל ובהכרה מלאה, וסובלים ממכת קור. נהג הרכב חולץ לרכב משטרה בשטח. החובשים הבכירים במד"א חי פנחס ואבי ביסמוט, שהגיעו למקום, סיפרו כי "חנינו עם האמבולנסים בכביש 9 סמוך למאור, לקחנו את הציוד הרפואי מהאמבולנס ונכנסו רגלית לשטח".

עוד בוואלה! NEWS:
סופה של קור וגשם: עדכוני מזג אוויר שוטפים מהסערה ברחבי הארץ
הלילה שלפני הסערה: גשם ורוחות שיגיעו ל-100 קמ"ש | מזג אוויר
רוחות ב-100 קמ"ש, שיטפונות ושלג: כוננות סופה | מזג אוויר

חילוץ רכב 4x4 בכביש 9 ליד אלייכין  אשר שניסה לעבור במעבר מים ונתקע. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
פעולות החילוץ/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

"חצינו נחל רדוד והגענו לשפת השלולית העמוקה, כשבכל הזמן הזה יורד עלינו גשם סוער", שחזרו החובשים. ראינו במרחק מספר מטרים את הג'יפ במים, נהג הרכב ישב בפנים והילדים היו על הגג. נכנסו לשלולית, טיפסנו על הרכב והוצאנו את הילדים לשטח יבש, ולקחנו אותם לאמבולנס. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ופינינו אותם במהירות לבית החולים הלל יפה כשהם בהכרה מלאה וסובלים מהיפותרמיה".

במשטרה מבקשים מהציבור להימנע מלהיכנס במזג האוויר הסוער למעברי מים, מעברים תת קרקעיים או לנסות לחצות מכשולים, עקב הסכנה בהיסחפות כלי הרכב. "המלצתנו להימנע ככל האפשר מנסיעה שלא צורך או נסיעה בצירי שטח". עוד בעקבות הסופה, נפצע גבר כבן 50 במודיעין, כשנפל בעקבות הרוחות העזות ברחוב לב העיר. הוא הועבר לטיפול רפואי בבית החולים הלל יפה כשמצבו קל, עם חבלת ראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רכב שוקע בחדרה 5 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
הילדים על גג הרכב/מערכת וואלה! NEWS, -

המערכת החורפית שהחלה אתמול, מגיעה הבוקר לשיאה, עם גשמים מלווים בסופות רעמים ברחבי הארץ וברד בצפון הארץ ולאורך מישור החוף, שם קיים חשש להצפות. גובה הגלים בשיאו יגיע עד שישה מטרים וחצי, בין חדרה לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully