וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ואלוביץ' נפגשו 7 פעמים במעון ראש הממשלה

בית המשפט הורה לפרסם את פרטי הפגישות, ולפיהם ראש הממשלה, שכיהן אז גם כשר התקשורת, נפגש עם בעל השליטה בבזק 7 פעמים בין יולי 2013 לנובמבר 2015, במעון ברחוב בלפור בירושלים

מפוצלת ביבי נתניהו ושאול אלוביץ'. רויטרס, עופר וקנין, עריכה: וואלה!חדשות, מערכת וואלה! NEWS
נפגשו 7 פעמים במעון ראש הממשלה. אלוביץ' ונתניהו/מערכת וואלה! NEWS, רויטרס, עופר וקנין, עריכה: וואלה!חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש שבע פעמים עם בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', במהלך כהונתו של נתניהו כשר התקשורת - כך עולה מפרטים שפורסמו היום, בעקבות עתירה של עו"ד שחר בן מאיר. מדובר בשבע פגישות, בין יולי 2013 לנובמבר 2015, שנערכו במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, כששלוש מתוכן התקיימו בשעות הערב.

הפרקליטות מייחסת לאלוביץ' ובנו, אור, חשד לעבירות על חוק איסור הלבנת הון, בנוסף לעבירות מרמה. לפני כשבועיים הגישה מחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב בקשה בהסכמה, לבית משפט השלום בעיר, ולפיה יוארכו בשלושה חודשים התנאים המגבילים שהוטלו על אלוביץ' ובנו במסגרת החקירה, לרבות איסור יציאה מהארץ וערבויות בסך חמישה מיליון שקלים לאב ו-700 אלף שקלים לבן.

בנובמבר הודיעה הרשות לניירות ערך כי התגבשה תשתית ראייתית לכאורה, המבססת את מעורבות החשודים המרכזיים בתיק במגוון עבירות, בהן – קבלת כספים במרמה, קידום אינטרסים של בזק במשרד התקשורת תוך ביצוע עבירות על חוק העונשין וחוק ניירות ערך והדלפת חומרי הוועדה הבלתי תלויה לבעל השליטה בחברה, אלוביץ', ומקורביו.

יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, אמר עם סיום החקירה כי הוא "מודה לחוקרי הרשות על העבודה המקצועית והמאומצת שנעשתה לילות כימים על מנת להשלים את החקירה ולהעביר את התיק לפרקליטות בהקדם האפשרי".

שאל אלוביץ' מסר בתגובה: "אין כל חדש בפרסום מהיום, מאחר ששאול אלוביץ' וראש הממשלה כבר אישרו את דבר קיומם של מפגשים אלה בעבר, שכולם על רקע חברתי. יודגש, כי אלוביץ' הסכים לפרסום מועדי הפגישות ואישר את דבר קיומן, כך שעל פני שלוש שנים נפגשו שבע פעמים בלבד, בניגוד לרושם שנוצר בזמנו בתקשורת כאילו מדובר במפגשים תדירים.

"יובהר, כי הניסיון לקשור בין אחד המפגשים, שהתרחש כיומיים לפני מועד אישור המיזוג בין בזק ליס על ידי הממונה על ההגבלים, הוא מופרך. ידוע לכל, כי המיזוג המדובר היה הליך מורכב שנמשך על פני כ-5 שנים, זאת בנוסף לשימוע ציבורי שהתקיים כ-5 חודשים, טרם אישור המיזוג. מופרך ומנותק מהמציאות לחשוב, כי פגישה שנערכה יומיים לפני אישור הממונה הייתה גורמת לשינוי כלשהו בהחלטה, הגם שידוע כי אין לראש הממשלה כל השפעה על החלטות הממונה".

גילוי נאות: וואלה! NEWS היא חלק מקבוצת בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully