וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתק שמסר ביטן לחוקרים: "בגלל עדויות השקר נגדי - אני שותק"

4.1.2018 / 10:30

הח"כ יצא לאחר כשעתיים מהחקירה, שבמהלכה שתק. הוא העביר פתק, ובו הסביר כי ישמור על זכות השתיקה בגלל "עדויות השקר" נגדו. באותה שיטה השתמש בשעתו העבריין זאב רוזנשטיין בחקירתו. על מעצר מנכ"ל דניה סיבוס, אמר למקורביו: "חוץ משלום-שלום, אין לי שום דבר עם החברה"

עריכה: שניר דבוש

חבר הכנסת דוד ביטן נחקר הבוקר (חמישי) פעם נוספת במשרדי להב 433. בחקירתו, שנמשכה כשעתיים, שתק. במהלך החקירה הוציא לחוקרים פתק שבו כתב: "בהמשך למה שאמרתי בחקירה הקודמת, אתם מאלצים אנשים למסור נגדי עדויות שקר ולכן אני מחליט לשמור על זכות השתיקה". באותה שיטה של העברת פתח לחוקרים השתמש העבריין זאב רוזנשטיין כשנחקר בשעתו.

אתמול התייחס ביטן למעצרו של מנכ"ל חברת דניה סיבוס, רונן גינזבורג, החשוד בשוחד לביטן. גינזבורג ערער היום על הארכת מעצרו לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. "משה יוסף עשה סיבוב על מנכ"ל דניה סיבוס, סיפר לו סיפור שכביכול קשור אלי ואל אחרים", אמר ביטן למקורביו והוסיף, ""חוץ משלום-שלום אין לי שום דבר עם דניה סיבוס".

עוד אמר ביטן כי "יש כאלה שמגיעים למרכז הליכוד, מצטלמים עם חברי כנסת וטוענים שהם מקורבים לדמויות שהצטלמו איתם. זה מה שקרה עם דניה סיבוס. הוא (משה יוסף – ד"ד) סיפר סיפור שלא היה ולא נברא".

פרשה 1803 - ח"כ ביטן הגיע לחקירה בלהב 433 במסגרת חקירת פרשת השחיתות בעיריית ראשל"צ. אתר רשמי
ביטן נכנס לחקירה, הבוקר/אתר רשמי

דבריו של ביטן עומדים בהלימה עם קו ההגנה שהציג סנגורו של גינזבורג, עורך הדין איתן מעוז, שטען כי דניה סיבוס פעלה מול יוסף, והתייחסה אליו כעל מאכער, ולא כמתווך לשוחד.

בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בין המשטרה ואיש העסקים דרור גלזר, לקראת האפשרות שיהפוך לעד מדינה. ההסכם בין הצדדים עשוי להיחתם כבר בימים הקרובים, ואם אכן ייצא לפועל – הוא צפוי להרע את מצבו המשפטי של ביטן ושל איש ציבור נוסף שנחקר בפרשה.

בעבר פורסם כי המשטרה והפרקליטות הציעו לגלזר לרצות עונש של כתשעה חודשי מאסר בתמורה לעדותו. אולם, לאור ההתפתחויות האחרונות בפרשה, לא בטוח כי זו עדיין ההצבעה שעל הפרק. גלזר נעצר בתחילת החודש שעבר ל-12 ימים. הוא חשוד כי העביר לביטן, דרך משה יוסף, כרבע מיליון שקלים כדי שיסייעו לו לקדם פרויקט בנייה בדרום תל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רונן גינזבורג מנכ``ל דניה סיבוס  13/08/2015. -, ראובן קסטרו
רונן גינזברג, מנכ"ל דניה סיבוס/ראובן קסטרו, -

על פי החשד, ביטן פנה למשנה לראש עיריית תל אביב ארנון גלעדי, כדי לקדם את הפרויקט. גלעדי נחקר בפרשה בתחילת החודש שעבר. הוא הודה כי טיפל בעניינים שונים לבקשת ביטן, אך הכחיש כי עבר עבירה כלשהי. "אמש נתבקשתי למסור את גרסתי ועשיתי זאת באופן ומלא ובתיאום עם המשטרה", כתב אז גלעדי בפייסבוק. "מעולם לא הסתרתי את ידידותי רבת השנים עם ח"כ דוד ביטן".

"בחרתי בשליחות ציבורית בעיר תל אביב-יפו ובליכוד כמשימת חיי ותמיד ביצעתי את עבודת הציבור באהבה וביושרה, וכך אמשיך לעשות גם בשנים הבאות", הוסיף גלעדי.

(עדכון ראשון: 9:10)

פרקליטו של ביטן: "ההר יוליד עכבר, אפילו כינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully