וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בעולם הג'יהאד: נכדו של בן לאדן נהרג בתקיפה אווירית

מכתב ששלח חמזה בן לאדן, בנו של מייסד אל-קאעדה, העלה כי בנו אוסמה מת בשנה שעברה. לפי דיווחים שונים, הוא נהרג בתקיפה אווירית בבסיס בגבול פקיסטן ואפגניסטן. "עלה לגן עדן"

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

הנכד בן ה-12 של מנהיג אל-קאעדה לשעבר אוסמה בן לאדן נהרג בתקיפה אווירית בגבול פקיסטן-אפגניסטן. לפי מכתב ששלח חמזה בן לאדן, בנו של אוסמה, והופץ על ידי תומכי הארגון ברשתות החברתיות, אוסמה בן חמזה בן לאדן נהרג במהלך שנה שעברה.

"הנכד של השהיד, הבן שלנו אוסמה עלה לגן העדן הנעלה ביותר", נאמר במכתב שנשלח לבני משפחת בן לאדן. המכתב תוארך לחודש המוסלמי דו אל-קעדה, שנפל בין חודש יולי לאוגוסט לפי לוח השנה הלועזי. "טרגדיות מסוג זה, שעמן אנו מתמודדים רק הופכת אותנו לחזקים ולנחושים יותר", נכתב במכתב, מבלי שפורטה סיבת המוות.

לפי דיווח באתר אל-ערבי אל-ג'דיד, הנכד בן ה-12 נהרג בתקיפה אווירית על בסיס של אל-קאעדה לאורך גבול אפגניסטן ופקיסטן.

לקריאה נוספת בנושא
לא נפל רחוק מהעץ: בנו של בן לאדן קורא למתקפה על ארצות הברית

אוסמה בן חמזה בן לאדן בנו של אוסמה בן לאדן. -, מערכת וואלה! NEWS
אביו התאבל עליו. אוסמה בן חמזה בן לאדן/מערכת וואלה! NEWS, -

חמזה בן לאדן החל להופיע יותר ויותר בתעמולה של אל-קאעדה מאז שאביו חוסל בפשיטה של כוחות אמריקניים במאי 2011. בינואר שעבר, הוכנס חמזה לרשימת הטרור של ארצות הברית.

במהלך הפשיטה של הכוחות האמריקניים על המתחם שבו הסתתר בן לאדן, נמצאו גם תמונות ראשונות של חמזה כאדם בוגר, שפורסמו על ידי סוכנות הביון המרכזית (CIA). חמזה נחשב ליורשו המועדף של אוסמה בהנהגת ארגון הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully