וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נפל רחוק מהעץ: בנו של בן לאדן קורא למתקפה על ארצות הברית

16.5.2017 / 21:48

חמזה, בנו של מייסד אל-קאעדה, פרסם סרטון המעודד מתקפות בודדים בכל דרך: "אם אפשר בנשק חם, עשו זאת". במערב מעריכים כי הוא מבקש לנקום את מות אביו, שחוסל בפקיסטן לפני שש שנים, ולשפר את תדמית הארגון

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

המקור שלו הוא אל-קאעדה, והוא איום חדש של טרוריסט צעיר עם שם מוכר: חמזה בן לאדן, בנו של מייסד ארגון הטרור, ככל הנראה באמצע שנות ה-20 של חייו, הוא הקול שנשמע מאחורי סרטון חדש שבו הוא קורא למתקפות בודדים על ארצות הברית ובעלות בריתה, בעזרת כל כלי נשק אפשרי שהטרוריסטים יוכלו להשיג.

"אם אתה מסוגל להשתמש בנשק חם, עשה זאת. אם לא, האפשרויות הן רבות", אומר בן לאדן הצעיר בסרטון, שפורסם על ידי אגף התקשורת של אל קאעידה. הוא קורא שם להתקפות על ארצות הברית, מרכזים יהודיים, חברות נאט"ו ורוסיה.

אנליסטים מעריכים כי חמזה מבקש לנקום את מותו של אביו, שחוסל על ידי ארצות הברית לפני שש שנים, ולהראות את פניו החדשות של הארגון, כולל תדמית משודרגת, שונה מהסרטונים דלי תקציב שהופצו על ידי מנהיגו הנוכחי, איימן א-זוואהירי. הכוונה היא לקרוץ אל לוחמיו הצעירים של ארגון דאעש, ולדברי בכיר ביחידה ללוחמה בטרור, בן לאדן, על שם משפחתו, חיוני עבור מהלך כזה.

דיווח CNN: איום חדש ומשמעותי: בנו של אוסמה בן לאדן. אין, אתר רשמי
כמו אבא. חמזה בן לאדן/אתר רשמי, אין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully