וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן: הוחזקה 15 שנה ללא מזון בחדר - ומתה מקור במשקל 19 ק"ג

28.12.2017 / 11:47

זוג הורים במערב המדינה נעצר אחרי שגופת בתם בת ה-33 נמצאה בחדר קטן, שבו נכלאה מאחר שהוריה סברו כי היא "חולה במחלה נפשית אלימה". היא קיבלה ארוחה ביום, וסבלה מתת-תזונה חריפה

צילום: מתוך דיווח לרשת annNEWS, עריכה: שניר דבוש

זוג הורים ביפן נעצר אתמול (רביעי) אחרי שבתם בת ה-33 קפאה למוות בחדר קטן, שבו הוחזקה במשך שנים בהסגר. זאת מאחר שהוריו סברו כי היא סובלת ממחלה נפשית שגורמת לה להיות אלימה.

המשטרה במחוז אוסאקה שבמערב יפן מסרה כי גופתה של אירי קקימוטו נמצא במצב של תת-תזונה חמור, אחרי שהוריה דיווחו על מותה ביום שבת. גובהה היה 1.45 והיא שקלה 19 ק"ג בלבד. הוריה – יסוטקה קקימוטו, בן 55, ויוקארי קקימוטו, בן 53 – הודו כי הם האכילו אותה רק פעם אחת ביום ושמרו אותה בחדר בגודל שלושה מ"ר במשך כ-15 שנה.

"הבת שלנו הייתה עם מחלה נפשית, מגיל 16 או 17, והיא הפכה לאלימה, כך ששמרנו אותה בתוך החדר", ציטטה המשטרה את הוריה. בעלי מוגבלויות גופניות ונפשיות ביפן ממשיכים לסבול מדעות קדומות ומסטיגמות, על אף שינויים מסוימים ביחס הציבור אליהם.

עוד ידיעות מהעולם
שפחות המין ששעבדה יפן ממשיכות לרדוף את יחסיה עם דרום קוריאה

מצלמות אבטחה בבית במערב יפן, שבו הוחזקה אישה במשך 15 שנה, 27 בדצמבר 2017. רויטרס
הבית רושת במצלמות אבטחה/רויטרס

המשטרה מסרה כי ההורים בנו את החדר הקטן – שצויד במצלמה ובדלת כפולה, שאותה היה אפשר לפתוח רק מבחוץ – לביתם והציבו בו שירותים מאולתרים וצינור שחובר למכלית מים חיצונית. כעשר מצלמות מעקב הותקנו בבית החד-קומתי, שהוקף בגדר בגובה שני מטרים.

ההורים גילו כי בתם מתה כבר ב-18 בדצמבר, אך הם לא דיווחו על כך אלא בשבת. "רצינו להיות עם הבת שלנו", הם אמרו למשטרה. הם חשודים באחזקה לא חוקית של גופה, צעד שלרוב מוביל לאישומים חמורים יותר בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully