וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ירתיעו אותי": אבטחת ח"כ אורן חזן תתוגבר עקב איומי חמאס

26.12.2017 / 15:19

חבר הכנסת התעמת עם משפחות מחבלים מחוץ לכלא נפחא וזכה לאיומים אישיים מצד ארגון הטרור. בעקבות האיומים החליט קצין הכנסת לתגבר את האבטחה עליו. "אמשיך לעשות כל מה שניתן - לא יהיה יום שקט למחבלים בישראל", אמר חזן

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

קצין הכנסת החליט הבוקר (שלישי) לתגבר את האבטחה על חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) בעקבות איומי חמאס עליו. האיומים באו ככל הנראה, לאחר שאתמול התעמת ח"כ חזן עם משפחות מחבלים מחוץ לכלא נפחא. "אבטחת האישים והשיקולים הכלולים בה נתונים בידי כוחות הביטחון ואני סומך עליהם שהם יודעים לעשות את עבודתם בצורה הטובה והבטוחה ביותר", אמר חזן.

"האיומים לא ירתיעו אותי", הוסיף חבר הכנסת. "אמשיך לעשות כל מה שניתן ובעוצמה רבה אף יותר, למען עם ישראל וארץ ישראל, כולל פעולות להפסקת ביקורי משפחות מחבלי חמאס. אעשה זאת עד שיבינו שם בעזה שללא החזרת הבנים - חיילי צה"ל, אורון שאול, הדר גולדין והאזרח אברה מנגיסטו, לא יהיה יום אחד שקט למחבלי חמאס בישראל".

מהכנסת נמסר כי "ביממה האחרונה העביר ח"כ חזן תלונה על קבלת איומים כנגדו מארגון חמאס. האיומים הם בעקבות השתתפותו של חזן בנסיעת אוטובוס של משפחות אסירים לכלא נפחא. בעקבות הערכת מצב ובתיאום עם משטרת ישראל החליט קצין הכנסת להצמיד מאבטח לחבר הכנסת אורן חזן".

אורן חזן בחסימת האוטובוסים המגיעים בכל שבוע מרצועת עזה, לבקר את בניהם המחבלים, כלא נפחא. שי מכלוף
אורן חזן בחסימת האוטובוסים המגיעים בכל שבוע מרצועת עזה, לבקר את בניהם המחבלים, כלא נפחא/שי מכלוף

חזן אמר אתמול למשפחות המחבלים שהגיעו לבקר את קרוביהם בכלא כי: "מחבל הוא מחבל, ולכולם צריך להיות גורל דומה - מתחת לאדמה". קרובתו של אחד המחבלים, שהייתה בדרכה לביקור בכלא, אמרה לחזן: "תעשו שלום, תשחררו את הילדים שלנו וגם הם ישחררו את הילדים שלכם, זו לא בעיה שלנו, למה אתה מדבר איתנו ככה? אנחנו באים לבקר את הילדים שלנו. לך לדבר עם אסמעיל הנייה ועם חמאס, בבקשה, תן לנו לעבור".

"אני מבין שפה אין משפחות של מחבלי חמאס", ענה חזן, שביקש "להעביר מסר" לרצועת עזה. "רק אגיד לכם שאם לא תתעשתו, ותבינו שאתם צריכים להוריד את הראש, ולהגיד תודה שאנחנו מתייחסים אליכם בכלל, ולהגיד תודה שמדינת ישראל נותנת לכם זכות לעבור פה - אנחנו נעיף אתכם מכאן", ביקש חזן לאיים.

"את החיוכים המכוערים שלכם נמחק לכם מהפרצוף, אנחנו לא עושים לכם חשבון", המשיך חזן, "ואם לא תבינו בדיבור יפה - אתם תבינו בכוח. וכשאנחנו נחליט להפעיל כוח זה יכאב לכם. אתם לא מתאים לעצמכם כמה זה יכאב. אז כנסו פנימה, לחלאות שאתם קוראים להם 'משפחה'. אני במקומכם הייתי מתבייש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully