וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג מיבנה התחזו למנהלי חנויות – ועקצו מאות אלפי שקלים

26.12.2017 / 20:12

לפי החשד, השניים נהגו להתקשר לבתי עסק תוך שהם אומרים למוכרים להעביר לשליח שיגיע סכום כסף או סחורה, בטענה כי הם רוצים "להחליף את הקולקציה בעסק". הצעירים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בת"א

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
עקצו בתי עסק באזור המרכז/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בני זוג תושבי יבנה, גבר ואישה בני 28 ו-25, נעצרו בחשד שהונו בתי עסק ברחבי הארץ, כשהם מתחזים למנהלים באותם עסקים ויובאו היום (שלישי) להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. על פי החשד, הם נהגו להתקשר לבתי עסק ולהזדהות כמנהלים ודרשו מהעובדים במקום למסור את פדיון המכירות בקופה לשליח שיגיע לאסוף אותו. השליח, שלא היה קשור להונאה שיזמו החשודים, היה אוסף את הכסף ומעביר אותו אליהם. המשטרה מייחסת לשניים הוצאה במרמה של מאות אלפי שקלים.

על פי חשד מפלג ההונאה של משטרת תל אביב באחד המקרים התקשר הבעל לחנות "ג'נטלמן" בתל אביב והזדהה כמנהל הרשת וביקש מהעובדים לאסוף את כל השעונים בחנות ולמסור אותם לידי שליח, שיגיע בגלל שהם "מתכוונים לבצע החלפה מהירה של הקולקציה בחנות". על פי החשד, בדרך זו הם הצליחו לגנוב שעונים בשווי עשרות אלפי שקלים. בשיטה דומה התקשרו השניים לחנות למוצרי תינוקות וגנבו מוצרים בשווי עשרות אלפי שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: אלימות חרדים נגד שוטרים במהלך מעצר חשוד בהונאה
הצעת חוק נגד לפיד: ראש ממשלה יחויב בתואר אקדמי או בעבר צבאי משמעותי
אחוז העוברים בבחינות לשכת עורכי הדין - הנמוך מאי פעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully