וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק קורס: שני החשודים המרכזיים בפיצוץ החנות ביפו ישוחררו

25.12.2017 / 12:10

המשטרה צפויה לשחרר את בעל החנות לחומרי בניין ביפו ועובד נוסף שנעצרו בחשד לגרימת מותם של שלושה בני אדם. ההחלטה לשחרר את השניים באה בעקבות קביעת הפרקליטות שטענה כי אין מספיק ראיות כדי להשאירם במעצר או להגיש כתב אישום נגדם

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל ויוסי אלטר

המשטרה צפויה לשחרר היום (שני) את שני החשודים שנעצרו בחשד לגרימת מותם של שלושה בפיצוץ חנות חומרי הבניין ביפו בחודש שעבר. בכוונת המשטרה להביא את שני החשודים, בעל החנות ועובד נוסף, לדיון בבית המשפט בתל אביב ולבקש את שחרורם.

ההחלטה לשחרר את השניים באה בעקבות קביעת הפרקליטות לפיה אין די ראיות כדי להשאירם במעצר. כמו כן, בפרקליטות הסבירו כי מכלול הראיות אינו מספיק כדי להגיש נגד החשודים כתב אישום.

לקריאה נוספת:
חקירת פיצוץ החנות ביפו: המשטרה חושדת באדם נוסף, שטרם נעצר
פיצוץ ביפו: שלושה הרוגים וארבעה פצועים בחנות לחומרי בניין

המשטרה בפיצוץ בבניין ברחוב יפת ביפו, 28 בנובמבר 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת הפיצוץ ביפו, בחודש שעבר/חטיבת דובר המשטרה

במהלך חקירת השניים עלה חשד שהיו מעורבים בהצתת החנות כדי ליהנות מכספי הביטוח. החשד בנושא התעורר כשהתברר כי לאחרונה, העלה הבעלים את פוליסת הביטוח שלו במיליוני שקלים. גורמים במשטרה העריכו כי האיש לא הניח שההצתה שלו תביא לפיצוץ המבנה כולו. "הוא הצית בשביל לזכות בכספי הביטוח, הוא לא חשב שזה יגרום לקריסה ולמות הדיירים", אמרו אז במשטרה. בנוסף, לאחרונה סברו במשטרה כי אדם נוסף היה מעורב אדם אחר שטרם נעצר.

החנות בה התרחש הפיצוץ ממוקמת במבנה בן שלוש קומות ברחוב יפת בעיר. מלבד שלושת ההרוגים, נפצעו ארבעה בני אדם באורח קל, שפונו לבית החולים וולפסון בחולון. כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה במבנה והיא כובתה כעבור שעה. המבנה קרס חלקית, וכוחות של פיקוד העורף הגיעו כדי לסייע בפעולות החילוץ. שתיים מגופות ההרוגים אותרו במהלך הסריקות בתוך המבנה. אדם נוסף, שנפצע באורח אנוש, מת בבית החולים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מבנה קרס ביפת 70 בתל אביב 27 בנובמבר 2017. קבוצות חמל, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיצוץ ביפו, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, קבוצות חמל

שלושת ההרוגים בפיצוץ הם מוחמד יאסין, מטול כרם, רימון חורי, בן 18 מיפו, ועלי אבו ג'אמע מטייבה. בני משפחתו של חורי סיפרו לוואלה! NEWS כי "חזרנו ממש לפני כמה רגעים מזיהוי הגופה. אנחנו לא מעכלים שרימון מת. עד לרגע זה לא ברור מה עשה באזור הפיצוץ, חוקרים ומנסים להבין. הוא היה ילד טוב, יצא לעבוד מוקדם ומגיע מאוחר בלילה. איזו טרגדיה".

  • עוד באותו נושא:
  • יפו
  • פיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully