וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן נהרג בהתרסקות מטוס קל: "תמיד סייע בכל דבר"

25.12.2017 / 9:50

רונן גרא, תושב היישוב לבון שבמועצה האזורית משגב בן 72, הוא טייס האולטרלייט שנהרג בהתרסקות בעמק יזרעאל בשבת. הוא הותיר אחריו שלושה בנים וחמישה נכדים ונכדות. "התייחס לתחביב הטיסה ברצינות ובהתמדה, כפי שעשה עם כל דבר בחייו"

צלמים זמניים מורשים

רונן גרא הוא טייס המטוס הקל שנהרג בהתרסקות בעמק יזרעאל בשבת – כך הותר היום (שני) לפרסום. גרא, בן 72, היה תושב היישוב לבון שבמועצה האזורית משגב. הוא הותיר אחריו שלושה בנים וחמישה נכדים ונכדות.

גרא הטיס כלי טייס קלים שנים רבות ולאחרונה התרכז בהטסת דאונים בדרום ומטוסי אולטרלייט בצפון. "רונן התייחס לתחביב הטיסה ברצינות ובהתמדה, כפי שעשה עם כל דבר בחייו", נמסר בהודעה מטעם היישוב. "הוא נהג ללכת ברגל כמעט מדי יום, לרכוב על אופניים, הרבה לקרוא ולעולם לא הפסיק ללמוד ואף התנדב לוועדת הביקורת בישוב. בחצר ביתו היו עצי אגוז מלך, רימונים, תאנים וענבים מזן מיוחד, שנהג לחלק לחבריו ומשפחתו. תמיד היה נכון לסייע בכל דבר".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
עשרות מילימטרים של גשם ברחבי הארץ, שלג בחרמון: החורף כאן
אחרי ארה"ב: גואטמלה הודיעה שתעביר את השגרירות לירושלים

גרא רונן, נהרג בתאונת מטוס קל בעמק יזרעאל ב-22.1.17. באדיבות המשפחה
הטיס דאונים בדרום. גרא/באדיבות המשפחה

מטוסו של גרא התרסק בשבת האחרונה בשעות הבוקר בשטח שבין קיבוץ מרחביה לכפר יחזקאל. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ניסו להעניק לו טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פרמדיק מד"א ליאור מלכה סיפר כי כשהצוות הוזעק לזירת התאונה: "הגענו לשטח החקלאי וראינו מטוס זעיר שהתרסק על הקרקע. בתוך המטוס נלכד גבר וכוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצו אותו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גבר כבן 60 נהרג בהתרסקות מטוס קל ליד קיבוץ מרחביה שבעמק יזרעאל, 22 בדצמבר 2017. יוסי ניימרק, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת ההתרסקות/מד"א, יוסי ניימרק, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully