וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ראש העיר מוצא מרכבו ונעצר כשהוא נוהג לא רישיון

24.12.2017 / 17:43

עלי עאסלה, ראש העיר עראבה שבצפון נתפס על ידי שוטר סמוך למרפאה בעירו. בכתב האישום שהוגש נגדו נטען כי נהג ללא רישיון נהיגה בתוקף וללא ביטוח, זאת לאחר שרשיונו נשלל בעבר. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים. עורך דינו: "הוא מיהר למרפאה בשל מצבו הרפואי"

צילום: יואב איתיאל, וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

בבית המשפט לתעבורה בעכו הוגש היום (ראשון) כתב אישום כנגד ראש העיר עראבה שבצפון, על עאסלה. עאסלה בן ה-52 נתפס אתמול על ידי שוטרי תנועה סמוך למרפאה בעירו. על פי כתב האישום נהג ראש העיר ללא רישיון נהיגה בתוקף וללא ביטוח.

כתב האישום מציין כי את רשיונו הפקיד בבית משפט החודש באוקטובר לאחר שנפסל במסגרת תיק אחר, בבית המשפט באילת, מחודש מרץ. במקרה המדובר הואשם עאסלה בנהיגה במהירות 182 קמ"ש במקום בו המהירות המרבית המותרת היא 90 קמ"ש.

עוד בוואלה! NEWS:
מתפללים לגשם – ומתכוננים לבצורת: הכנרת מתקרבת לקו השחור
משפחת אזריה פנתה שוב לריבלין: "שקול מחדש את בקשת החנינה"
קרים התינוק חסר העין הפך לסמל האחרון של הזוועות בסוריה

עלי עאסלה ראש עריית עראבה. youtube, מערכת וואלה! NEWS
נשלח למעצר בית. ראש העיר עאסלה/מערכת וואלה! NEWS, youtube

התביעה אף מבקשת את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. "מדובר בנבחר ציבור האמור לשמש דוגמא לציבור", טוענת תובעת המשטרה. "מצופה ממנו להקפיד על קלה כחמורה". היא אמרה כי שוחרר בערבות למעצר בית מלא בביתו למרות "שבמקרה אחר אנו עותרים למעצר מאחורי סורג ובריח". היא ציינה כי הנאשם צולם נוהג והודה במיוחס לו, והזכירה כי בעבר נגזר על עאסלה עונש מאסר על תנאי.

עו"ד יוסף עאסלה המייצג את ראש העיר התנגד לבקשה. הוא טוען כי מרשו נאלץ להגיע בדחיפות למרפאה שהוא נתפס בסמוך לה בשל מצבו הרפואי, וכי עליו לנהל את ענייני העירייה. בתום דיון קצר השופט יעקב בכר האריך את מעצר הבית של ראש העיר עד יום שלישי, אז ייתן החלטתו בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully