וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית ראשל"צ על השחיתות: "אם יימצא רבב בהתנהלותי – אתפטר"

22.12.2017 / 17:25

דב צור, החשוד שפעל לקידום אינטרסים של אנשי עסקים בעירו תמורת טובות הנאה, אמר את הדברים עם שחרורו ממעצר בית. זאת, כחלק מחקירת פרשת השחיתות שבמסגרתה נעצרו 16 בכירים בעירייה לצד חקירתו של ח"כ ביטן

צילום: ללא קרדיט

ראש עיריית ראשון לציון דב צור הצהיר היום (שישי) כי יתפטר מתפקידו אם יימצא פגם בהתנהלותו כחלק מחקירת פרשת השחיתות בעירייה, המכונה תיק 1803. "אבהיר כבר כעת שאם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות, אני משוכנע בכל ליבי שזה לא יהיה המצב", אמר. צור חשוד שפעל לקידום אינטרסים של אנשי עסקים בעיר תמורת טובות הנאה.

ראש העירייה אמר את הדברים היום בתום מעצר בית בן עשרה ימים שנגזר עליו. צור נעצר בתחילת החודש יחד עם 18 בני אדם נוספים במסגרת חקירת המשטרה בחשד לקשרים בין גורמים פליליים לבעלי תפקידים בעיריית ראשון לציון. בין העצורים הייתה שורת בכירים בעירייה, אנשי עסקים וקבלנים. כעבור עשרה ימים הוא שוחרר למעצר בית ונאסר עליו לעסוק למשך חודש בענייני העירייה או החברה הכלכלית בראשון לציון.

עוד בוואלה! NEWS:
אשתו של ביטן והקבלנים המקורבים: היומן שחושף את הקשר בין החשודים בשחיתות
הותר לפרסום: ראש המטה של השר ישראל כץ נחקר בפרשת השחיתות
השחיתות בראשל"צ: נעצר מקורב לשר ישראל כץ ובכיר נוסף בעירייה

פרשה 1803- הוארך מעצרו של ראש עיריית ראשל"צ, דב צור, והוא הורחק ל-30 יום מטיפול בענייני העירייה. ניב אהרונסון
צור בדיון בהארכת מעצרו, לפני שבועיים/ניב אהרונסון

החקירה מתנהלת זה יותר משנה באגף החקירות והמודיעין (אח"מ), בחשד לקידום עסקים של קבלנים. בין החשודים בתיק גם ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שהתפטר מתפקידו כיו"ר הקואליציה בשל החשדות נגדו. המשטרה מייחסת לביטן חשד בקבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

על פי החשד, ביטן לווה סכומי כסף מאבי המשפחה, אולם ההחזר עבור ההלוואות נעשה מהקופה הציבורית. לפי החשד, בתמורה לסכומים, פעל ביטן להטות מכרזים בשטח ראשון לציון לטובת יוסף ומקורביו. בנוסף, בתו של יוסף, שנחקרה ושוחררה בתום חקירתה, מונתה לתפקיד בסביבתו הפוליטית של ביטן ואת שכרה קיבלה לכאורה מהקופה הציבורית, כחלק מתשלום החוב לאביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully