וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועתו של יעלון מצטרפת למחאת הימין נגד שחיתות: "חובה לאומית"

20.12.2017 / 23:05

שר הביטחון לשעבר לא הודיע אם יגיע בעצמו להפגנה שתיערך בירושלים במוצ"ש. את העצרת מוביל העיתונאי יועז הנדל וישתתפו בה השרה לשעבר לימור לבנת וח"כ לשעבר אריה אלדד, וכן חברי סיעת כולנו רועי פולקמן ורחל עזריה

מאצ'י הוף

הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון הפיץ היום (רביעי) לעשרות אלפי פעילים ותומכים קריאה להצטרף להפגנת המחאה של הימין נגד השחיתות במוצאי שבת בכיכר ציון בירושלים. "אנחנו מתייצבים לימין הערכים, הממלכתיות, ושלטון החוק!", נכתב בהודעה שנשלחה מטעם עמותת "מנהיגות אחרת"- הגוף שיעלון הקים עד שיחליט על מסגרת ההתמודדות העתידית שלו בפוליטיקה - לעשרות אלפי אזרחים שהשתתפו בכנסיו של יעלון ברחבי הארץ בחודשים האחרונים. "המלחמה בשחיתות אינה נחלתו של צד אחד במפה הפוליטית. זה אתגר ערכי וחברתי לכולנו, זו חובה לאומית, זוהי שעת מבחן". לדברי מקורבי יעלון, הוא טרם החליט אם הוא בעצמו יגיע להפגנה, אותה מוביל העיתונאי יועז הנדל, אך הוא בהחלט קורא לציבור תומכיו להגיע במוצאי שבת לכיכר ציון.

ההפגנה במוצאי שבת בכיכר ציון נולדה במענה להפגנות המחאה בתל אביב, ומתוך ביקורת גוברת בימין על פרשות השחיתות של ראש הממשלה ובכירי מפלגת השלטון. אחרי שהרב יובל שרלו היה הנואם המרכזי ברוטשילד בשבוע שעבר, הנדל פרסם טור ב"ידיעות אחרונות" בו הודיע על אירוע מקביל להפגנות המחאה ברוטשילד במוצאי שבת הקרובה, כדי לייצר "מקום שבו הימין מדבר נגד שחיתות".

עוד בוואלה! NEWS:
הפתעה בחגיגות חג המולד בנצרת: תמונות מחבלים ותערוכת נכבה
העדויות נגד נתן אשל בלשכת רה"מ: "מערכת יחסים חולנית ומופרעת"
יו"ר הקואליציה החדש: ח"כ דוד אמסלם יחליף את דוד ביטן

תמונות סטילס של משה בוגי יעלון וואלה טוק יעקב אילון 25.5.17. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
קורא לציבור תומכיו להגיע במוצאי שבת לכיכר ציון. יעלון/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

ח"כ לשעבר אריה אלדד יהיה אחד הנואמים בהפגנה, וגם הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, פעילת נשים בציונות הדתית ומדליקת משואה ב2015. השרה לשעבר לימור לבנת, מבכירות הליכוד בעבר, קראה לאנשי המחנה הלאומי להגיע לכיכר ציון שבירושלים; שני ח"כים מהקואליציה כבר אישרו את הגעתם – רועי פולקמן ורחל עזריה (כולנו) – וגם הח"כים יהודה גליק ואורן חזן (הליכוד) שוקלים זאת, למרות שבליכוד לוחצים בכבדות על החכים שלא להגיע להפגנה.

יועץ הניו-מדיה של נתניהו יונתן אוריך צייץ בתגובה לדיווחים על הצטרפותו של יעלון להפגנה: "אומרים שבוגי הציע ליועז הנדל לכהן כמספר 2 במפלגתו והנדל הציע לבוגי לנאום בהפגנה שהוא מארגן", ותקף את הנדל, שעבד בעבר כראש מערך ההסברה הלאומי של נתניהו, אך עזב כעבור כחצי שנה. "הנדל הוא גם פוליטיקאי, גם מגיש, גם עיתונאי, גם מפגין. כשזה נגד נתניהו - כל סלט כשר למהדרין!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הפגנה נגד השחיתות השלטונית בהבימה 16 בדצמבר 2017. ניב אהרונסון
ההפגנה נגד השחיתות בתל אביב, בשבוע שעבר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully