וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת ארה"ב: תושב אופקים בן 52 נעצר בעקבות אישום באונס

20.12.2017 / 11:53

האיש נעצר בעקבות בקשת הסגרה של הרשויות במדינת פנסילבניה, לאחר שהואשם באונס נערה בת 15 בחנות בגדים שהייתה בבעלותו. הבקשה אושרה על ידי שרת המשפטים שקד בהתאם לחוק ההסגרה, ובהמשך יובא האיש לבית המשפט המחוזי לדיון בהארכת מעצרו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
בן 52 נעצר לבקשת ארצות הברית/ראובן קסטרו

משטרת אופקים עצרה אתמול (רביעי) גבר בן 52 המתגורר בעיר, לאחר שארצות הברית העבירה בקשה להסגירו לידיעה. מעצר האיש, שהתבצע בשיתוף עם יחידת האינטרפול, אושר על ידי שרת המשפטים איילת שקד במסגרת חוק ההסגרה.

הגבר הואשם על ידי הרשויות במדינת פנסיבלניה שאנס לפני כ-13 שנים נערה בת 15, שערכה יחד חברתה קניות בחנות בגדים שבבעלותו. על פי החשד, העצור נמלט לישראל בזמן שנודע לו כי נפתחה נגדו חקירה בארצות הברית. העצור יובא מחר בפני בית המשפט המחוזי בירושלים לדיון בהארכת מעצרו ולצורך הכרזתו כבר הסגרה לארצות הברית. .

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
המבוקש יובא לדיון בהארכת מעצרו/ShutterStock

בשבוע שעבר נעצר תומס יוסף גרוס, תושב הרצליה בן 63, בעקבות בקשת ארצות הברית להסגירו בגין רצח אמו. גרוס נעצר על ידי יחידת האינטרפול בשיתוף מרחב ירקון, והוא הובא לדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים, זאת לאחר ששרת המשפטים איילת שקד הורתה לפרקליטות להביאו לצורך הכרזתו בר הסגרה.

גרוס מואשם בארצות הברית כי רצח את אמו אינה גרוס, בביתה בלייקווד רנץ', פלורידה. על פי הרשויות האמריקניות, בלילה שבין 9-8 בינואר 2012, הוא טשטש את אמו, שהייתה בת 87, באמצעות סם שינה, ואז הניח במכוניתה שבמוסך הבית. לאחר מכן, הוא דקר אותה למוות בסכין. למחרת, הוא הזעיק את כוחות ההצלה וטען כי מצא את גופתה של אמו במוסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully