וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בארה"ב: צעירה נטרפה על ידי כלבי הפיטבול שלה

המשטרה בעיירה קטנה בווירג'יניה מסרה כי בת'ני סטיבנס בת ה-22 נאכלה על ידי שני הכלבים שלה, אחרי שבתחילה סברו כי מדובר בפגר של בעל חיים. השריף אמר כי נאלץ לחשוף את הפרטים הקשים כדי להפריך שמועות שמסתובב רוצח חופשי

צילום: מתוך הטוויטר של WLWT, רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

צעירה ממדינת וירג'יניה, ארצות הברית, נטרפה על ידי שני הכלבים שלה במהלך טיול – כך הודיעה המשטרה המקומית. במסיבת עיתונאים שכינסה המשטרה ביום שני כדי להפריך שמועות על כך שנרצחה, נמסר כי אותרו שרידי גופתה של בת'ני סטיבנס, בת 22, שנעדרה מאז יום חמישי.

השוטרים מצאו את כלבי הפיטבול כשהם עומדים סביב מה שהם סברו תחילה כפגר של בעל חיים. עם זאת, המשטרה הצליחה לקבוע כי זאת גופתה של סטיבנס וכי הכלבים אכלו אותה. "אני ועוד ארבעה שוטרים צפינו בזה", אמר השריף של מחוז גוצ'לנד, ג'ים אגניו. "הכלבים אכלו את בית הצלעות שלה". לדבריו, "הפציעה הקשה הראשונה שהיא סבלה ממנה הייתה בגרון ובפנים".

עוד ידיעות מהעולם
חשש ממלחמת אזרחים: נשיא הונדורס הכריז ניצחון חרף טענות להונאה
דליפה במפלצת הימית: נושאת המטוסים החדשה של בריטניה זקוקה לתיקון

תושבת וירג'יניה עם אחד מכלבי הפיטבול שלה, שטרפו אותה. CBS, צילום מסך
גידלה אותם מאז שהיו גורים. סטיבנס ואחד הכלבים/צילום מסך, CBS

אחרי שעצר כמה פעמים במהלך מסיבת העיתונאים, הוסיף השריף: "נראה שהיא הוטחה לקרקע, איבדה הכרה ואז הכלבים החלו לטרוף אותה". הוא אמר כי הוא לא רצה בתחילה לפרט את הפרטים הגרפיים הללו מתוך כבוד למשפחתה של סטיבנס.

ואולם, אחרי שהחלו להתפשט שמועות בעיירה הקטנה שנמצאת במרחק של 48 ק"מ מריצ'מונד, הוא רצה להרגיע את הציבור שאין רוצח המסתובב חופשי.

חבריה של סטיבנס תהו מה יכול היה לגרום לשני הכלבים, שאותה גידלה מאז שהיו גורים, להרוג אותה. "הם היו יכולים להרוג אותך בנשיקות", סיפרה אחת מחברותיה לרשת המקומית WWBT. שני הכלבים הומתו מאז לבקשת המשפחה, וגופותיהם נשלחו לבדיקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תושבת וירג'יניה עם אחד מכלבי הפיטבול שלה, שטרפו אותה. אינסטגרם, צילום מסך
הוטחה לקרקע ואיבדה את ההכרה. סטיבנס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully