וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי נגד נתניהו: "לא המשטרה קיבלה מתנות ב-200 אלף דולר - אתה קיבלת"

20.12.2017 / 0:52

יו"ר העבודה התייחס למתקפה של נתניהו נגד המשטרה, בנאום ראש הממשלה בכפר המכביה, ואמר לפעילים בנתיבות כי "נתניהו לא מדבר על הירי מעזה, כי כולם מבינים שאיבדנו את ההרתעה. הוא אפילו לא טורח לחזק את תושבי הדרום כדי לא להודות בכישלונו"

עריכה: יאיר דניאל

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, תקף אמש (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן, ברקע ההסלמה בדרום. "נתניהו בכלל לא דיבר על המצב הביטחוני בעוטף עזה, ונעלם בשבועיים האחרונים. ולא בגלל החקירות - הוא העדיף לדבר על המטבע הווירטואלי ולא על מה שקורה שם, כי כולנו מבינים שאיבדנו את ההרתעה", אמר גבאי בכנס פעילים בנתיבות.

"לא המשטרה קיבלה מתנות בשווי 200 אלף דולר, אתה קיבלת", המשיך גבאי לתקוף את נתניהו. בהתייחסו לנאום נתניהו הערב, שתקף את המשטרה בכפר המכביה מול מאות פעילי ליכוד, אמר גבאי: "צפינו בנאום האליבי של ביבי. ממה מפחד נתניהו אם לא היה כלום? במקום לומר לציבור 'טעיתי, לא הייתה בסדר', ראש הממשלה מעדיף לתקוף שוב את המשטרה. במקום לחזק את המשטרה הוא מתעסק בלהאשים אותה".

אבי גבאי נואם באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע 13 בנובמבר 2017. ראובן קסטרו
"ליברמן הפך לפרשן צבאי". גבאי בביקור אחר בדרום, באוניברסיטת בן גוריון/ראובן קסטרו

"הוא אפילו לא אמר לתושבי הדרום שהוא מחזק אותם", האשים גבאי את נתניהו. "מישהו פה שמע בשבועיים האחרונים את נתניהו מדבר על הירי מעזה? לא, כי הוא לא דיבר על זה. אתם יודעים למה? כי זה כישלון, ואם הוא ידבר אז הוא חלק מהכישלון", המשיך גבאי. "כששאלו אותו על הירי לעבר העוטף, נתניהו אומר 'נקסט', אז בבחירות הבאות אנחנו נגיד לו נקסט".

על שר הביטחון אמר גבאי כי "ליברמן, במקום להיות שר הביטחון הפך להיות פרשן צבאי". הוא דיבר גם על מפלגתו, כשאמר כי "מפלגת העבודה התרכזה יותר מדי בתל אביב. אני נהנה להיות בסביבה ולא רק בתל אביב", אמר. הוא הוסיף בהומור: "אני צריך להודות לביבי. כשנכנסתי לחברת בזק הוא הפריט אותה, ובזכותו הרווחתי יותר כסף, בזכותו אני איש אמיד".

(עדכון ראשון: 20:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully