וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרתמים להציל את שליו הקטן: "הצילו לי את הילד, אני לא יכול לבד"

בגיל 8 חודשים התגלתה אצל שליו בוקובזה מחלת שרירים, וביקורים תכופים בבתי חולים הפכו לשגרה. "לא האמנתי שאבקש עזרה, אבל כשיש דרך לעזור לבן שלך, ולך אין אפשרות - אז אין ברירה", אמר אביו. מאות כבר התגייסו ותרמו: "בזכות כמה שקלים אנשים יוכלו להציל ילד"

צילום: בני בן סימון ושי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

שליו בוקובזה בן השש חולה במחלת ניוון שרירים (SMA) שהתגלתה אצלו בגיל שמונה חודשים. לאחר שהוריו הבחינו בהתנהגות שונה לעומת בני גילו, הם פנו לבדיקות ולאחר זמן קצר קיבלו את הבשורה המרה. "גילינו שיש לשליו מחלת ניוון שרירים נדירה מאוד, אמרו לנו שהוא לא יחיה עוד הרבה זמן", תיאר אביו, אלדד. "רק בנס הוא כבר בן שש, אבל לעתים קרובות הוא מגיע למצבים קיצוניים ומאבד הכרה. כבר היינו 50 פעמים בבית חולים, מאושפזים בטיפול נמרץ. הגענו למצב שבו נותר רק להתפלל", הוסיף.

שרירי גופו של שליו נחלשים מיום ליום, ובהם גם שריר הלב, מה שמעמיד בסכנה מיידית את חייו. להוריו לא נותרה ברירה אלא לפנות לעזרת הציבור, והמשפחה יצאה בקמפיין המונים שגייס עד כה מאה אלף שקלים, כשהיעד הוא 350 אלף שקלים - עלות הזריקה.

לתרומה להצלת שליו - לחצו כאן!

הוריו של ילד בן 6, הסובל ממחלת ניוון שרירים קשה, מבקשים עזרה במימון תרופה שתציל את חייו. שי מכלוף
מאות כבר נרתמו להציל את חייו. שליו הקטן/שי מכלוף

"מעולם לא ביקשתי או חשבתי שאבקש עזרה", אמר אביו של שליו, "אבל כשאתה רואה את הילד שלך סובל ובסכנת חיים, ואתה יודע שיש איך להציל אותו ואין לך את האפשרות, אז אין לך ברירה. אני מתחנן לעזרת הציבור. בבקשה, תצילו לי את הילד, אני לא יכול לבד". מאות נרתמו למשימה וברשת הופצו סרטונים שבהם נראה שליו הקטן שר שירי חנוכה ומבקש את עזרת הציבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תושבי ב"ש הגיעו למופע התרמה עבור שליו בוקובזה הזקוק לתרופה שתציל את חייו. צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר, מערכת וואלה! NEWS
צריך לקבל שש זריקות. שליו בוקובזה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר

"שליו צריך לקבל שש זריקות", אמר אייל מדני, איש תקשורת ובעלה של "נתי הגעתי הופעתי", כוכבת הילדים שפגשה את שליו והגשימה לו חלום, לשיר איתו. "זריקה ראשונה גייסנו בעזרת הופעות של נתי, לרבות אחת ב-26 בנובמבר בבאר שבע, שבה נתי ואמנים נוספים הופיעו בערב שכל הכנסותיו גויסו למען שליו", סיפר. לדבריו, "לזריקה הבאה אנחנו חייבים את עזרת הציבור, זה ממה שנפשה של נתי".

"ברגע שאדם יבין שהכמה שקלים שהוא תורם שווים חיים ועתיד של ילד - אנחנו נצליח להגיע ליעד הגיוס במהירות, ולהציל את שליו", מסכמת סיוון בוקבזה, אמו של שליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully