וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן לראשי רשויות בעוטף עזה: "מוכנים לשלם מחיר על הכרת טראמפ"

19.12.2017 / 10:07

שר הביטחון הבהיר כי ישראל ערוכה לירי, אך הוסיף כי "לא נסבול שום טפטוף" של רקטות, אחרי מטחים ששוגרו לשטח המדינה מאז ההכרה האמריקנית על ירושלים. לדבריו, חמאס עצר עשרות פעילים סלפים "שלא ישובו לסורם"

צילום: שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר הבוקר (שלישי) במפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה כי ירי הרקטות בימים האחרונים הוא "המחיר" על ההכרה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל, אך הבהיר כי ישראל תסבול שום "טפטוף" של רקטות. הוא הוסיף כי חמאס עצר עשרות פעילים סלפים בימים האחרונים, וכי הוא מעביר אותם עינויים.

"אנחנו יודעים מה ואיך ובעיקר מתי לעשות", אמר ליברמן לאחר המפגש שהתקיים באוגדת עזה. "מה שחשוב הוא לחזק את נושא ירושלים. הקביעה של ארצות הברית בירושלים היא בירת ישראל שמה סוף פסוק לוויכוח מר שניהלנו במשך שנים. ירושלים היא בירת ישראל וזה לא נתון למשא ומתן או למיקוח. החלטת נשיא ארצות הברית היא היסטורית וחייבים למסמר את הנושא הזה בפנים ובחוץ".

פגישה של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, עם ראשי רשויות באוגדת עזה 19 בדצמבר 2017. שי מכלוף
ליברמן אחרי המפגש עם ראשי הרשויות/שי מכלוף

ליברמן הבהיר כי "לא נסבול שום טפטוף", אחרי שכ-20 רקטות שוגרו לעבר ישראל מאז ההחלטה של טראמפ. "עברנו יממה רגועה לחלוטין. היה לנו ברור עם ההכרזה של טראמפ שיהיה לזה מחיר. אנו מוכנים לשלם את כל המחיר. הקביעה הזו חשובה.

לדבריו, "יש בארצות הברית הבנה לתהליכים במזרח התיכון. הבנה שהסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא לא הסיבה אלא החתרנות האיראנית והאסלאם הקיצוני. יש לזה מחיר. מדינת ישראל מוכנה וערוכה כמו שלא היית ערוכה אי-פעם. גם חמאס הפנים ומבין. ראינו עשרות פעילים סלפים שנעצרו על ידי חמאס. בחקירות שהם עוברים אף אחד לא חזר לסורו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נפילת רקטה באחד מישובי עוטף עזה 13 בדצמבר 2017. שי מכלוף
רקטה שנחתה באחד מיישובי עוטף עזה, בשבוע שעבר/שי מכלוף

עוד אמר שר הביטחון כי "בשנה וחצי האחרונה צה"ל פעל בעוצמה ונחישות בדרום וגם בצפון, כמו שלא היה אף פעם. המכות שספג חמאס בתחום המנהרות הן מסר ברור וחשוב לכולם. שמחתי לראות פה אנשים רגועים. דיברו איתי על מס רכוש חקלאות חקלאים שעובדים עד המטר האחרון של הגדר. זה נראה עולם אחר. ראיתי הרבה פאניקה והיסטריה בעיקר בכנסת ובאופוזיציה ופאניקה בתקשורת. ראיתי פה ביטחון וגיבוי וזה הדבר החשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully