וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שימוע מביש: מועמד של טראמפ לשופט פדרלי פרש מהמרוץ

מת'יו פיטרסון לא הצליח לענות על שאלות בסיסיות בקונגרס, וגמגומו המביך נפוץ ברשתות החברתיות. "הבנתי שאני גורם להסחות דעת", הסביר את החלטתו לפרוש. הוא המועמד השלישי של טראמפ למערכת המשפט שפורש בימים האחרונים

צפו בשימוע

מועמד של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לתפקיד שופט פדרלי הסיר הלילה (שלישי) את מועמדותו בעקבות שימוע מביך שעבר בקונגרס, ובו לא הצליח לענות על שאלות בסיסיות בתחום המשפט. מת'יו פיטרסון היה מועמד לתפקיד שופט פדרלי במחוז קולומביה, אך פרש מהמרוץ אחרי שכשל במתן תשובות לסנאטור הרפובליקני ג'ון קנדי.

"בימים האחרונים הבנתי כי המועמדות שלי גורמת להסחות דעת", הסביר פיטרסון, חבר ועדת הבחירות הפדרלית, את החלטתו. לפי הבית הלבן, טראמפ קיבל את פרישתו, אחרי עוד פיאסקו סביב אחד השמות שבהם תמך בסבב המינויים במערכת המשפט הפדרלית. הוא היה המועמד השלישי של טראמפ שפרש בתוך שבוע.

לקריאה נוספת בנושא
ממשל טראמפ: קוריאה הצפונית אחראית למתקפת הסייבר הגלובלית
מדיניות הביטחון של טראמפ: רוסיה וסין יריבות, נטפל בקוריאה

מתיו פטרסן מועמדו של נשיא ארצות הברית לתפקיד שיפוטי בבית משפט מחוזי בוושינגטון. צילום מסך CNN, מערכת וואלה! NEWS
חסר ניסיון. פיטרסון בשימוע בסנאט/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך CNN

הסנאטור קנדי, פרופסור למשפטים, הוא תומך של טראמפ, אך הוא ביקר את המועמד שהציב. "רק מאחר שראית את 'בן דוד שלי ויני' לא מכשיר אותך להיות שופט פדרלי", אמר קנדי בריאיון לערוץ המקומי WWL-TV, כשהתייחס לתכנית קומדיה ששודרה בשנות ה-90 ועסקה בעורך דין צעיר. הוא הוסיף כי טראמפ שוחח עמו לאחר ששמע על חילופי הדברים, שנפוצו ברשתות החברתיות, והסכים עמו כי פיטרסון לא מספיק מנוסה.

על אף סדרת המבוכות שחווה, הנשיא כן הצליח לרשום התקדמות משמעותית במינוי שופטים שמרניים לבתי משפט פדרליים, כולל 12 בבתי המשפט לערעורים. הוא גם הצליח למנות את ניל גורסץ' לבית המשפט העליון, והשיב לשמרנים את הרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully