וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בנתיבי איילון: מי שוב צייר קברים עם דגלי פלסטין?

18.12.2017 / 20:58

האיורים שזהות האמן העומד מאחוריהם לא ידועה, הופיעו מחדש מחדש על קירות הנחל הנשקף מנתיבי איילון. מחברת נתיבי איילון נמסר: "נסייע בהסרת התרשימים ברגע שיירד גובה פני המים"

כתובות הגרפיטי בנחל איילון חזרו שוב, 18 בדצמבר 2017. לירון אהרונסון, מערכת וואלה! NEWS
מי עומד מאחורי ארונות הקבורה הפרובוקטיביים? הגרפיטי באיילון, היום/מערכת וואלה! NEWS, לירון אהרונסון

מחזה חדש-ישן נשקף לעוברים והשבים בנתיבי איילון: איורי גרפיטי, המציגים ארונות קבורה עטופים בדגלי ישראל והרשות הפלסטינית שצוירו מחדש על קירות נחל איילון, לאחר שהוסרו במשך החודשים האחרונים.

בחודש אפריל פורסם בוואלה! NEWS על אודות הציורים הפרובוקטיביים, שמאחוריהם עומדת תעלומת זהותו של אמן רחוב אנונימי. עשרות ארונות קבורה שעליהם מופיעים הדגלים של ישראל ושל הרשות הופיעו לאורך קירות נחל איילון - ועוררו סערה לא קטנה בקרב הנוסעים בנתיבי איילון וברכבת ישראל. "מי זה היצור הפרובוקטיבי הזה שמסכן את חייו כדי לייצר את הציורים הבעייתיים אלה?", אמר עידן לוי מחולון, שעמד בפקק תנועה ברחוב לה גווארדיה. "אני זוכר שהם הופיעו בעבר, אני אפילו זוכר שפרסמו שהם הוסרו, אבל הנה הם שוב. האמן הזה לא נרתע".

כתובות הגרפיטי בנחל איילון חזרו שוב, 18 בדצמבר 2017. לירון אהרונסון, מערכת וואלה! NEWS
"האירוע לא תועד במצלמת האבטחה של החברה". תעלומת הגרפיטי/מערכת וואלה! NEWS, לירון אהרונסון

"ההסתה הפוגענית מחלחלת, לצערי", הוסיף נהג מונית השירות דוד שמריהו, המפעיל מונית שירות שעושה את דרכה מהתחנה המרכזית בתל אביב עד עפולה. "אתמול שוחחתי עם נוסע על הציורים האלה, נראה לי ממש מסוכן להגיע למקום הזה בנחל ולצייר את זה. ממש מלאכת-מחשבת, והכול בשביל להפיץ את ההסתה שלו", סיפר שמריהו. "אם הוא מנסה להעביר מסר שעל כל עשרות פלסטינים מת יהודי אחד - שינסה בדרכים אחרות".

מחברת נתיבי איילון נמסר כי "האירוע אמנם לא תועד במצלמות האבטחה של החברה, אך נסייע בהסרת התרשימים ומחיקת הגרפיטי ברגע שיירד גובה פני המים בנחל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully