וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשי זגורי תכננו לרצוח את האלמנה ולהחזיק בגופתה עד שישוחרר חברם"

18.12.2017 / 11:05

כתבי אישום יוגשו נגד בכירים בארגונו של ראש משפחת הפשע בדרום הארץ, שעומד במרכזה של פרשת "חוק וסדר" שפענחה את מקרי הרצח של עד המדינה קורקוס ועד התביעה סבח. הם יואשמו גם בניסיון לחסל את בתו של סבח, שבעלה נרצח גם הוא לאחר סכסוך עם בכיר "האחים הרוצחים"

צילום: שי מכלוף, בני בן סימון, עריכת וידאו: ניר חן

פרשת "חוק וסדר" ממשיכה להסתעף: חברי ארגון הפשיעה של יניב זגורי, העומד במרכז החשדות בפרשת החיסולים בדרום, תכננו לפי החשד להוציא לפועל פיגוע מיקוח בפעם הראשונה בעולם העברייני בישראל. על פי החשד, זגורי "הזמין" את הרצח של עד המדינה שיצא נגדו בשנת 2009, טל קורקוס, והביא למותו השנה באמצעות האחים אדם ואריק איטל שהניחו מטען שהתפוצץ.

על פי החשדות העולים מחקירתם, חברי ארגון הפשיעה של זגורי רצו לחטוף את לירז, בתו של אלישע סבח, עד מדינה שסיע בפענוח רצח, שהיא גם אשתו של רועי תשובה, מי שהיה חברו הקרוב של אדם איטל. סבח נרצח, על פי החשד, השנה, על ידי אדם כנקמה על הפללת אחיו. תשובה נרצח גם הוא, ומשפחתו ובפרט אשתו סבורות כי גם מאחורי הרצח הזה עומד אדם. על פי התכנון לכאורה, חברי הארגון ירצחו את לירז – ובתמורה להחזרת גופתה יבקשו מהמדינה את שחרורו של אדם איטל, שהורשע ברצח ארבעה בני אדם.

אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס. -, מערכת וואלה! NEWS
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס/מערכת וואלה! NEWS, -

אתמול פורסם שנעצרו העבריינים מיכאל מור מהצפון ויניב זגורי מהדרום, שלפי החשד פעלו יחד כדי להוציא לפועל את חיסולם של עד המדינה קורקוס, ושל עד התביעה סבח. ארבעה חשודים נוספים נעצרו במסגרת הפרשה, שפיצוחה התאפשר בעזרת שלושה עדי מדינה שגויסו בימ"ר נגב במהלך החקירה, ובהם גבר ואישה שסייעו להפליל בכירים בארגונו של זגורי. היום יוגשו כתבי אישום נגד ששת העצורים.

תחילת האירועים בפברואר 2007, אז רוצח אדם איטל שני נערים, רוסלן קובייב ואיתן איזמאיילוב, בפיצוציית "בון בון" בבאר שבע. אלישע סבח מסייע אז למשטרה להגיע לעד ראייה שצפה באיטל רוצח את השניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחים אריק ואדם איטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי החשד במשטרה, ב-6 באפריל השנה, אחיו של אדם איטל, אריק, רצח את סבח בנקמה על הפללת אחיו, וירה בו שש פעמים בראשו במסעדת "פיתה", שאותה ניהל סבח בנתניה. בעוד אדם איטל מרצה עונש מאסר בגין ארבעה מעשי רצח, אריק איטל חשוד ברצח סבח נעצר במסגרת פרשת "חוק וסדר", שמכונה גם פרשיה "80/17", בחשד ששימש כרוצח שכיר וחיסל גם את עד המדינה קורקוס בעזרת מטען שהשיג עבורו מיכאל מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully