וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 איבד שליטה כשנהג בטרקטורון; חברתו סתיו לוי נהרגה

16.12.2017 / 18:11

תושבת בת חפר בת 17 יצאה לנסיעה עם חברה נוספת וחבר משותף, בדרך רבת מהמורות בעמק חפר. לפי החשד, בשלב מסוים איבד הנהג שליטה והתהפך עם רכב השטח. הוא נעצר וערך שחזור יחד עם המשטרה בזירת התאונה

צלמים זמניים מורשים

ביישוב בת חפר הביעו היום (שבת) צער על מותה של סתיו לוי, תושבת המקום בת 17, בהתהפכות טרקטורון בשדה חקלאי בסמוך למושב עולש וקראו לנערים מבית ספרה להגיע למתחם הנוער ביישוב כדי לדבר על התאונה. "קהילת בת חפר אבלה על מותה בטרם עת של בת היישוב שנהרגה בתאונת טרקטורון בעמק", מסר עדי אמזלג, יו"ר הוועד המקומי ביישוב.

"בעקבות האסון נפתח מתחם הנוער ונציגות מקצועית של היישוב, של המועצה האזורית עמק חפר ושל קריית החינוך על שם בן-גוריון מקבלים את נוער עמק חפר על מנת לעודדו ולחזקו. מאות מגיעים והנוער יודע ומרגיש שיש עם מי לדבר. מדובר במשפחה שורשית, מוכרת ומכובדת של היישוב והקהילה עוטפת ומחבקת אותה. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים", הוסיף אמזלג.

סתיו לוי שנהרגה בהתהפכות טרקטורון בסמוך למושב עולש בעמק חפר, 16 בדצמבר 2017. צילום באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
משפחתה מוכרת ביישוב. לוי/מערכת וואלה!, צילום באדיבות המשפחה

נהג הטרקטורון, נער בן 17 תושב אחד מיישובי צפון השרון, נעצר בעקבות התאונה וערך שחזור במקום יחד עם המשטרה ובנוכחות בני משפחתו. במוצאי השבת הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בפני שופט תורן.

לוי הייתה תלמידת כיתה י"ב בבית הספר רופין ואמה היא מורה מוכרת ביישוב. משפחתה היא אחת הוותיקות ביישוב ולבד מהוריה הותירה אחות גדולה ואח צעיר ממנה. נערה נוספת בת 17 נפצעה בתאונה ופונתה לבית החולים לניאדו בנתניה עם חבלות בראשה ובגבה.

חבריה של לוי סיפרו כי השתיים בילו אמש בביתו של חבר לספסל הלימודים במושב באזור ובסמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר יצאו לנסיעה בטרקטורון שבבעלות אביו של החבר. לוי תובא למנוחות ביום שני בבית העלמין בבחן.

הדרך שבה נסעו מוכרת באזור כ"כביש המוביל" בשל מעבר תשתיות של המוביל הארצי בקרבת מקום. מדובר בדרך מפותלת ומרובת מהמורות ובשלב מסוים איבד הנער את השליטה על רכב השטח וככל הנראה התהפך – דבר שגרם לכך שלוי עפה ממקומה ונפצעה אנושות. מותה נקבע בשטח לאחר ניסיונות החייאה. תושבים המתגוררים בסמוך לזירת התאונה סיפרו כי הכתובת הייתה על הקיר מכיוון שלאחר הגשמים האחרונים נפערו מהמורות נוספות בתוואי הדרך והנסיעה בכל כלי רכב נעשתה מסוכנת מאוד.

עוד באותו נושא

נערה בת 17 נהרגה בהתהפכות טרקטורון בשטח חקלאי בעמק חפר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטרקטורון בזירת התאונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאונת טרקטורון נוספת בקיבוץ מצובה שבגליל המערבי נפצעה אישה כבת 30 באורח בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה עם חבלות בכל חלקי גופה. בתאונות דרכים אחרות ברחבי הארץ נפצעו שבעה בני אדם נוספים. פעוט בן שנתיים נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב בנגב והובא למרפאה מקומית ביישוב שגב שלום, שם טופל בידי צוות מד"א. לאחר מכן פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע עם חבלה בראשו. פעוט נוסף כבן שנה נפצע בינוני בתאונת דרכים בסמוך לצומת ערערה שבנגב ופונה אף הוא לבית החולים סורוקה בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א.

בכפר שעב שבסמוך לכרמיאל נפצעו בתאונת דרכים ארבעה בני אדם בדרגות פציעה שונות. גבר בן 45 ואישה כבת 50 נפצעו באורח בינוני ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה באמצעות מסוק של מד"א. בנוסף להם טופלו בזירת התאונה שני פצועים נוספים באורח קל והתפנו באופן עצמאי לקבלת המשך טיפול רפואי. בלוד נפצעה באורח קשה הולכת רגל בת 20 מפגיעת כלי רכב ברחוב אבא הלל סילבר. צוות מד"א פינה אותה לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעה רב-מערכתית.

(עדכון ראשון: 16:48)

זירת תאונת הטרקטורון שבה נהרגה נערה בת 17 מבת חפר בשטח חקלאי סמוך לעולש שבשרון, 16 בדצמבר 2017. שלומי גבאי, שלומי גבאי
זירת התאונה בסמוך למושב עולש, היום/שלומי גבאי, שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully