וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירה רבן תתייצב לבדיקה פסיכיאטרית - בתנאי שגם שרה נתניהו תאובחן"

14.12.2017 / 21:10

פרקליטיה של רבן, התובעת את נתניהו בגין תנאי ההעסקה במעון ראש הממשלה, טענו כי כתב ההגנה של נתניהו הוא "כתב נקמה", שבו נטען כי מרשתם לא כשירה להליך המשפטי. "נשמח לקבל את הסכמתה בדחיפות"

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

עורכי הדין אורן גרוס ונעמי לנדאו, המייצגים את שירה רבן שתובעת את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, התייחסו הערב (חמישי) לכתב ההגנה שפורסם מטעמה. לדבריהם, מדובר ב"כתב נקמה ולא בכתב הגנה", ובתגובה לטענות כי התובעת לא כשירה נפשית להליך המשפטי - ביקשו כי גם הנתבעת תעבור בדיקת כשירות.

"סיפורה הקשה של התובעת אינו עומד בפני עצמו והוא נתמך בעדויות רבות של עובדים, ספקים ובאי הבית אשר עדויותיהם פורסמו בהרחבה בכלי התקשורת או בתביעות משפטיות", נמסר. "כמו במקרים הקודמים נעשים גם עתה ניסיונות חוזרים ונשנים לשמוט את הקרקע תחת העדויות הקשות, לא על ידי התייחסות קונקרטית להאשמותיה כפי שהיה מצופה בנושא כה חשוב, אלא על ידי ירידה לחייה האישיים תוך שימוש בעלבונות קשים ופוגעניים".

העובדת לשעבר במעון ראש הממשלה שהגישה תביעה נגד שרה נתניהו בריאיון לחדשות 2, 11 בנובמבר 2017. חדשות ערוץ 2, מערכת וואלה! NEWS
רבן/מערכת וואלה! NEWS, חדשות ערוץ 2

עוד מסרו באי כוחה של רבן: "מגדילה ועושה הנתבעת כאשר במסגרת המסמך שנראה יותר ככתב נקמה ולא ככתב הגנה, היא מעזה להמליץ לתובעת לגשת לאבחון פסיכולוגי היות שהיא חוזה חזיונות שווא. הואיל והנתבעת רואה באבחון שכזה כלי הכרחי לבחינת כשירותם הנפשית של המעורבים הרי שאין מנוס מלהיעתר להצעתה ובלבד שבדיקה פסיכולוגית ואף פסיכיאטרית תיעשה הן לתובעת והן לנתבעת, ונשמח לקבל את הסכמת שרה נתניהו בדחיפות לביצוע הבדיקה המקצועית כבר בימים הקרובים, ורשימת רופאים תישלח אליכם כדי לתאם זאת".

בכתב ההגנה טענה נתניהו באמצעות עורך דינה יוסי כהן, כי "רבן בעצמה, מצהירה כי היא 'נמצאת במצב נפשי רעוע ועליה לעבור אבחון פסיכולוגי בכדי לאמוד את חומרת הנזק שנגרם לה בשל התעללות קשה' (ציטוט מכתב התביעה – א.ס.)". לפי כתב ההגנה, טענותיה של רבן נופחו במכוון, היא "זקוקה דחיפות לאבחון פסיכולוגי" ואינה כשירה משפטית וכי היא מתחזה שאינה חרדית. "כל הראיות מעידות על כך שלא מדובר בחרדית אלא במתחזה, שמלכתחילה עבדה במעון כדי לייצר יש מאין כותרות מזיקות", נכתב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שרה נתניהו יוצאת מבית הדין האזורי לדיון ההוכחות של מני נפתלי. מאי 2015. נועם מושקוביץ
"יורדת לחייה האישיים של רבן". נתניהו/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully