וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה נראה כשאישה נתפסת על חם מנסה להבריח לכלא 12 אקדחים

18.12.2017 / 23:57

אישה נתפסה בכניסה לכלא עם 12 אקדחים מחוברים לגופה. השימוש בנשק חם בברזיל עולה מדי שנה כשרק בשנה שעברה תועדו יותר מ-61 אלף מקרי רצח במדינה

Facebook

אישה נעצרה בידי מאבטחים בכניסה לכלא בברזיל אחרי שניסתה להבריח 12 אקדחים הקשורים לגופה. קטע נדיר שפורסם בשלישי שעבר ברשת חושף כיצד המאבטחים מסירים את צרור האקדחים החמושים מפלג גופה העליון של האישה, אותם היא הסתירה מתחת לחולצת הטריקו שלה.

בסרטון, שלא ברור באיזה כלא צולם ומתי, נראה אחד המאבטחים מסיר חפיסה של אקדחים מוסתרים וכשהוא מניח את החפיסה על הרצפה ניתן לראות עוד אקדחים שהוסרו קודם לכן מגופה של החשודה.

נכנסה לכלא עם 12 אקדחים. FACEBOOK, צילום מסך
אישה נתפסה מנסה להבריח לכלא בבריל 12 אקדחים/צילום מסך, FACEBOOK

עוד בנושא

עוד באותו נושא

בנות הזוג פיתו את הסוהרים לאורגיה המונית - ועשרות אסירים נמלטו

לכתבה המלאה

האלימות והשימוש בנשק חם הגיעה לממדי מגיפה בברזיל, מדינה שבה נרצחים מדי שנה 40 אלף אנשים רק משימוש בנשק חם. השנה שעברה הייתה הקטלנית ביותר בברזיל, ותועדו 61,619 מקרי מוות על פי נתוני פורום ברזילאי בנושא ביטחון הציבור. מומחים טוענים שהעלייה בשחיתות, בשפל הכלכלי, בקרטלי הסמים המאורגנים ובצניחת מחירי הנפט בברזיל רק מגבירה את האלימות והשימוש בנשק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאבטחים הסירו את 12 האקדחים מהחשודה בכניסה לכלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי נתוני PRI.org, אחד מבין עשרה קורבנות רצח בעולם הוא מברזיל שנחשבת לרביעית בגודלה בייצור נשק ותחמושת בכל העולם. אנשים רבים פותחים את הבוקר בבדיקה באפליקציות וברשתות החברתיות האם ישנן התרעות על קרבות ירי - לפני שהם בוחרים את הדרך לעבודה. מורים בריו דה ז'נרו, עיר עם כ-6.5 מיליון תושבים, נאלצו לא פעם לבטל את הלימודים בגלל קרבות ירי שאירעו בסמוך לבתי ספר, מדווח ה-ניו יורק טיימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully