וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: יריביו של טראמפ ממציאים סיפורים כדי לפגוע בארה"ב

במסיבת העיתונאים השנתית שלו, הביע נשיא רוסיה תקווה כי היחסים עם וושינגטון ישתפרו, אך הוסיף כי טראמפ לא נמצא בעמדה כזו. הוא הזהיר כי תקיפת צפון קוריאה "תהיה הרסנית". ומה העצה שלו לאופוזיציה?

צילום: CNN ו-רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין האשים היום (חמישי) את יריבו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ב"המצאת סיפורים" על קשרים שקיימו אנשיו עם גורמים רשמיים במוסקבה ואמר כי הם פוגעים כך בארצות הברית. במסיבת העיתונאים השנתית שלו, אמר כי המגעים בין שני הצדדים במהלך קמפיין הבחירות אשתקד היו שגרתיים וטען כי וושינגטון אחוזת "ריגול-מניה".

"מתנגדיו של טראמפ מנסים לגרום לעבודתו להיראות לא לגיטימית", אמר פוטין, כשנשאל על החקירה המתנהלת בארצות הברית. הוא אמר כי טראמפ אחראי ל"כמה הישגים משמעותיים", אבל הוא לא נמצא בעמדה לשפר את היחסים עם רוסיה. פוטין הביע תקווה כי זה יקרה בעתיד, מאחר שיש "דברים רבים שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר" ברחבי העולם.

לקריאה נוספת בנושא
לא מוותר על השלטון: פוטין הכריז כי יתמודד על כהונה נוספת

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין הכריז במהלך מסיבת עיתונאים במוסקבה כי יתמודד בבחירות הקרובות לנשיאות בתור מועמד עצמאי. רויטרס
בדרך לעוד קדנציה. פוטין/רויטרס

במסיבת העיתונאים השנתית עסק פוטין בשורת סוגיות בינלאומיות ופנימיות. על המשבר בקוריאה הצפונית אמר כי לתקיפה אמריקנית יהיו "השלכות הרסניות" והביע תקווה לשיתוף פעולה עם וושינגטון כדי לפתור את המשבר. הוא הבהיר כי רוסיה מתנגדת למעמדה הגרעיני של קוריאה הצפונית, אך הוסיף כי כמה פעולות שנקטה ארצות הברית הובילו את פיונגיאנג להפר את ההסכם מ-2005. "אנחנו מאמינים שעל שני הצדדים להפסיק ולהחמיר את הסיטואציה", אמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קסניה סובצ'ק, שהכריזה על מועמדותה לנשיאות רוסיה, במסיבת העיתונאים השנתית של ולדימיר פוטין, 14 בדצמבר 2017. רויטרס
לא צפויה לאתגר את פוטין. המועמדת העצמאית סובצ'ק במסיבת העיתונאים/רויטרס

פוטין, שהכריז בשבוע שעבר כי יתמודד כצפוי על כהונה נוספת בבחירות במרץ, אמר כי ירוץ כמועמד עצמאי במטרה לאחד את הציבור. הוא אמור לזכות בקלות בקדנציה רביעית במספר ושנייה ברציפות, אך בקרמלין מעוניינים באחוז הצבעה גבוה כדי להעניק לגיטימציה לשלטונו.

"האופוזיציה צריכה להציע משהו אמיתי, ולא רק לעשות רעש בכיכרות ולדבר על המשטר", התייחס פוטין למרוץ הצפוי ולחוסר התחרות שלו, בשאלה שהוצגה לו על ידי קסניה סובצ'ק, שהכריזה כי תתחרה בבחירות הקרובות על מצע שהיא "נגד כל המועמדים". "ודאי שיש רבים שאינם מרוצים כיום. אבל כשמתחילים להשוות מה מנהיגי האופוזיציה מציעים, במיוחד זו האנטי-מערכתית (הליברלית), יש בעיות רבות. צריך להציע אג'נדה אמיתית, כזו שאנשים יוכלו להאמין בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully