וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בביתן השמירה: מאבטח בבית ספר בשרון חשוד במעשה מגונה בתלמידה

14.12.2017 / 14:33

החשוד שעובד בבית ספר יסודי נעצר על ידי המשטרה ופרטיו נאסרו לפרסום. מוקדם יותר נעצר תושב קלאנסווה בן 45 בחשד למעשים מגונים בצעירה בעלת צרכים מיוחדים במרכז תעסוקתי שבו שהתה

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

שומר בבית ספר יסודי בצפון השרון נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמידת בית הספר בתוך ביתן השמירה. מהמשטרה נמסר כי החקירה בעניין נמשכת, וכי פרטיו של החשוד נאסרו לפרסום.

בנוסף, תושב קלאנסווה בן 45 נעצר היום (חמישי) בחשד למעשים מגונים בצעירה, השוהה במרכז תעסוקה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים בעיר בצפון השרון החשוד עבד באופן זמני במקום ויובא היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

בשבוע שעבר נעצר תושב בית שמש בן 66 בחשד שביצע מעשים מגונים ועבירות מין במשך שנה בקטינה בת 13. הוא נעצר בתום חקירה סמויה בפתח ביתו, ונחקר בחשד לביצוע מעשה מגונה בנסיבות מחמירות. מעצרו הוארך עד יום ראשון הקרוב. החשד התעורר לאחר שהקטינה סיפרה לצוות בית הספר שבו היא לומדת כי היא חווה הטרדות מיניות על ידי גבר המתגורר סמוך לביתה. אנשי בית הספר דיווחו על המקרה למשטרה, ובחקירה התברר כי החשוד היה פוגש בקטינה בדרכה לבית הספר ובחזרה, לוקח אותה למקום נסתר ומבצע בה לכאורה את המעשים. בנוסף, הוא נהג לשלוח לה הודעות טקסט ותמונות בעלות אופי מיני, וקנה לה מתנות.

עוד בוואלה! NEWS:
"יד ראשונה מראש ארגון פשע": המשטרה מוכרת רכבי יוקרה שהוחרמו
לאחר שחנתה במשך חודשים: המרפאה הניידת נגד הכלבת הגיעה לצפון
ישראלי בן 42 המתגורר בטקסס רצח את בתו בת התשע - והתאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully