וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ השכל: "מתנהל נגדי מסע הכפשה בליכוד בעקבות חוק המרכולים"

13.12.2017 / 21:59

חברת הכנסת מהליכוד, שנעדרה מההצבעה על החוק שמעביר לידי שר הפנים את הסמכות לאשר חוקי עזר עירוניים של פתיחת עסקים בשבת, טוענת כי ח"כ וגורמים במפלגתה נוקמים בה: "אנשים אלה אינם בוחלים בשקרים והשמצות, זו ירידה לשפל המדרגה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

ח"כ שרן השכל (הליכוד), שנעדרה השבוע מההצבעה על חוק המרכולים, מאשימה ח"כים וגורמים בליכוד בניהול קמפיין הכפשה נגדה בעקבות החלטתה שלא לתמוך בחוק. "מאז אתמול (שלישי) מתנהל נגדי מסע הכפשה שאותו מובילים חברי כנסת מכהנים יחד עם גורמים שונים במפלגה ובסיעה", כתבה השכל בעמוד הפייסבוק שלה, "אנשים אלה אינם בוחלים בשקרים והשמצות, בעודם מנסים לעשות הון פוליטי על גבי בתקווה לזכות באהדה, תוך מלחמה ממוקדת בחברתם לסיעה.

"מאבקים פנימיים הם דבר לגיטימי ולעיתים מבורך, הם מאפשרים לתנועה לבחון את דרכה, להתעדכן ולהתחדש. אולם הקמפיין שמתנהל נגדי היום הוא ירידה לשפל המדרגה, הוא פוגע בתנועת הליכוד, ואין בינו לבין ההדר הבית"רי דבר", האשימה השכל, שהתנגדה לחוק שמעביר לידי שר הפנים את הסמכות לאשר חוקי עזר עירוניים של פתיחת עסקים בשבת, אך לא הצביעה נגדו.

ח"כ שרן השכל על השדולה שהקימה למען הרחבת שימוש בקנאביס רפואי. מערכת וואלה!
"לא יכולתי להצביע נגד החוק". ח"כ השכל/מערכת וואלה!

השכל הודיעה בשבוע שעבר כי היא מתנגדת לחוק המרכולים, אך לקראת ההצבעה על החוק ביום שני השבוע, לנוכח החלטת ישראל ביתנו להתנגד לו, הופעלו עליה לחצים רבים לשנות את עמדתה מחשש שלא יהיה רוב לקואליציה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אף שוחח עמה במשך כשעה בערב ההצבעה ביום שני, אך בסופו של דבר היא נעדרה מהמליאה. גורמים בסביבת ראש הממשלה אמרו אתמול לוואלה! NEWS כי יש כעס על השכל בעקבות התנהלותה.

"עמדתי בעניין חוק המרכולים הייתה תמיד כי אסור למדינה לכפות הלכות שבת על אזרחיה, ושאין להפלות בין עיר אחת (תל אביב) לשאר הערים בישראל", הסבירה הערב השכל. "ברור לי, ואני בטוחה שגם לחברי הליכוד ברור, כי הצבעה מפורשת נגד החוק, כמוה כהצבעה נגד הקואליציה שבה אני חברה, נגד הממשלה שבה אני תומכת, והצבעה נגד ראש הממשלה. ואת זאת לא יכולתי לעשות. משכך, משמעותה של אי תמיכה בחוק היא אחת משתיים: היעדרות או הימנעות. אני נעדרתי".

לדברי השכל, "בניגוד למספר חברים בסיעה, מעולם לא ביקשתי דבר תמורת הצבעה, מעולם לא הובטח לי ומעולם לא קיבלתי דבר. כל עמדותיי, בעד או נגד, הנן תמיד ענייניות, ואני דואגת להבהיר אותן לציבור באופן גלוי ושקוף גם כאשר הן אינן פופולאריות. כך נהגתי הפעם, וכך אנהג גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully