וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ירי לדרום: שתי רקטות שנורו מרצועת עזה יורטו בשמי שדרות

13.12.2017 / 22:40

מערכת "כיפת ברזל" יירטה את שתי הרקטות בשמי העיר. שלושה לקו בחרדה ואדם אחד נפצע קל מנפילה. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול, ולא קדמה לה אזעקה. בעקבות הירי: מעבר הסחורות בכרם שלום ומעבר ארז לא יפעלו החל ממחר

צילום: אוריאל כהנא, עריכה: שניר דבוש

מערכת "כיפת ברזל" יירטה הערב (רביעי) שתי רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר העיר שדרות. אזעקת "צבע אדום" נשמעה בעיר ובמועצות האזוריות שער הנגב, שדות נגב וחוף אשקלון. רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול, ולא קדמה לה אזעקה. שלושה בני אדם בשדרות לקו בחרדה, ואדם אחד נפצע קל מנפילה במהלך ריצה למרחב המוגן.

בעקבות הירי, בצה"ל הוחלט שמעבר הסחורות בכרם שלום ומעבר האוכלוסיה בארז לא יפעלו החל ממחר. כמו כן, בשל המצב הביטחוני בוטל טורניר כדורגל לכבוד חנוכה שאמור היה להתקיים מחר במגרש הכדורגל של המועצה האזורית שער הנגב. ביטול הטורניר בוצע בעקבות פניות הורי הילדים שהיו אמורים להשתתף במשחקים. ההחלטה על ביטול הטורניר התקבלה על ידי המארגנים, עמותת "מפעלות חינוך", כדי לנקוט משנה זהירות, ולא על ידי גורמי הביטחון באזור.

תיעוד: כיפת ברזל יירטה שתי רקטות ששוגרו מרצועת עזה. צילום: אוריאל כהנא, עריכה: שניר דבוש, מערכת וואלה! NEWS
יירוט רקטה בשדרות, הערב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אוריאל כהנא, עריכה: שניר דבוש

בשדרות נפלו בשבוע האחרון כמה רקטות, אחת מהן נחתה בגן ילדים שלא היה פעיל באותה השעה. 12 רקטות נורו לעבר ישראל בשבוע האחרון. הלילה תקף חיל האוויר מתחם צבאי השייך לחמאס בדרום רצועת עזה.

שעות אחדות לאחר הירי פרסם מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, הודעה ולפיה רקטה ששוגרה מרצועת עזה התפוצצה בבית ספר של אונר"א בשטחה. "תושבי עזה, חשוב שתדעו: הרקטה פגעה בבית הספר הציבורי ראזי אל-שוא בבית חאנון והרסה כיתת לימוד שם", פרסם בהודעתו. "גורמי הטרור בעזה מוכיחים בצורה חד משמעית את מה שאנחנו חוזרים ואומרים: הם משמידים את עתיד ילדיהם במו ידיהם. רק לחשוב מה היה קורה אם הרקטה הייתה משוגרת במהלך היום כאשר הכיתה מלאה בילדיכם".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר כי הוא מצפה מהממשלה "להכות בטרור ללא רחם". "אני מצפה מראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל להכות בארגוני הטרור ללא רחם. לא נסבול את המשך הירי לעבר העיר שדרות", אמר. "טפטוף זו לא תכנית עבודה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל. רויטרס
שיגור מרצועת עזה לעבר ישראל, בחודש אוגוסט/רויטרס

בליל שבת תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר ארבע מטרות צבאיות של חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי הופצצו שני אתרים לייצור אמצעי לחימה, מחסן אמצעי לחימה ומתחם צבאי. עוד נמסר כי התקיפה בוצעה בתגובה לאירועי ירי תלול המסלול שבוצעו לעבר יישובים ישראליים במרחב עוטף עזה וכי "בצה"ל רואים בחומרה את הירי לעבר יישובים ישראלים. חמאס הוא האחראי הבלעדי על המתרחש ברצועה".

הפלסטינים דיווחו כי שני פעילי חמאס נהרגו בתקיפה. דובר חמאס, חאזם קאסם, אמר כי ישראל נושאת באחריות להסלמה. לדבריו, ניצוץ אינתיפאדת ירושלים הוצת אתמול והיא תימשך עד להשגת מטרותיה. הארגון הסלפי גדודי נסר א-דין קיבל אחריות על אחד השיגורים לעבר ישראל השבוע.

(עדכון ראשון: 20:40)

נפילת רקטה באחד מישובי עוטף עזה 13 בדצמבר 2017. שי מכלוף
רקטה שנחתה באחד מיישובי העוטף, השבוע/שי מכלוף
הריסות אופנוע לאחר תקיפות צה"ל, 12 בדצמבר 2017. ללא, מערכת וואלה! NEWS
הריסות אחרי תקיפת צהל בעזה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully