וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח הדבש כמעט נגמר באסון: צפו בכריש נושך כלה צעירה

15.12.2017 / 0:22

שרה בילתה את ירח הדבש שלה באיים הקאריביים עם בעלה הטרי, אוון, שצילם אותה בזמן שהיא צללה עם כרישים. כשאחד נשך אותה, היא היתה בטוחה שמדובר במתיחה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בסרטון - :כריש הרג נערה שגלשה עם אביה - לנגד עיני אמה ואחיותיה

ירח דבש באיים הקאריביים ושחייה עם כרישים, אתם מסוגלים לחשוב על הרבה דברים טובים מזה? ובכן, עבור הזוג הצעיר שרה איליג ובעלה, אוון קרול, חופשת ירח הדבש כמעט הפכה לטרגדיה.

זה קרה כאשר שרה צללה עם שנורקל, ואוון צילם אותה. לפתע, כריש הגיע ונשך את ידה.

עוד ב"אסור לפספס":

אימה בחוף הים: זו הסיבה בגללה אסור להאכיל ציפורים
מצחיק ומסוכן: צפו באישה שניסתה לעשות יוגה - וזה נגמר רע מאוד

צפו ברגעי האימה

שרה כבר שחתה עם הכרישים במועד מוקדם יותר בחופשה ופרסמה תמונה של החוויה בעמוד הפייסבוק שלה אולם הפעם משהו השתבש ומרוב פחד, היא לא הבינה מה בדיוק התרחש. "הרגשתי את המים זזים ומשהו נושך לי את היד, חשבתי שבעלי מותח אותי", סיפרה לאחר המאורע המלחיץ. "פחות משנייה אחר כך הבנתי כמה כואב זה וראיתי כריש גדול ממני נושך לי את היד".

בהתחלה זה נראה חלומי - זו תמונת הקאבר בעמוד הפייסבוק של שרה

על פי הדיווח ב"סאן" הבריטי שרה האמריקאית הצליחה להשתחרר מהתפיסה ושחתה הרחק מהכריש. "הם בדרך כלל לא נושכים אלא אם מתגרים בהם, אבל זה לא קרה", אמרה. "אם היינו בבית כנראה שהייתי צריכה תפרים, אבל בסוף לא הייתי זקוקה להם. היו רק כמה פצעים לאורך הזרוע שלי. פחדנו מזיהום, אבל אני מתאוששת מצוין!"

שחייה עם כרישים היא אטרקציה פופולארית מאוד במספר אייים קאריביים ועד כה נרשמו מספר קטן מאוד של מקרים בהם כריש תקף אדם - ללא פרובוקציה מצד האדם..הכרישים עימם שחתה שרה הם ממין מפרקתן הבינים (או באנגלית - Nurse sharks ) והם ידועים כלא תוקפניים כלפי בני אדם , אלא ניזונים מדגים קטנים בלבד.

שרה ואוון לא ישכחו את ירח הדבש הזה בחיים

  • עוד באותו נושא:
  • כריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully