וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בחוף הים: זו הסיבה בגללה אסור להאכיל ציפורים

13.12.2017 / 9:14

צעירה שבסך הכל הציעה לחלוק את החטיף שלה עם אחד השחפים, התחרטה על כך ברגע שהצטרפו אליו כ-20 חברים רעבים ורדפו אחריה לתוך המים. את הסרטון הזה באמת לא כדאי לכם לפספס

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

כשאתם הולכים לחוף הים (לא עכשיו, בקיץ כמובן) אתם מצפים לבילוי רגוע של שמש, חול וגלים, אך מסתבר שלפעמים אתם עשויים למצוא את עצמכם בסצנה, שכמו נלקחה מסרט אימה. זה מה שקרה לבחורה אחת, שבסך הכול רצתה לעשות מעשה טוב והציעה לשחף שראתה בחוף ביס קטן מחטיף הצ'יפס שלה. התוצאה? להקה שלמה של שחפים, כנראה מאוד רעבים, רדפה אחריה לתוך המים.

עוד בנושא

תיעוד נדיר חשף את האמת על "חדי הקרן של הים"
מרהיב: כך נראה העולם מנקודת המבט של הלווייתנים

לא כדאי לכם לפספס את התיעוד המטורף:

האישה מרימה את ידה וממתינה לציפור שתבוא לטעום מהחטיף, אך במקום זה מגיעות כ-20 ציפורים שרודפות אחריה לאורך קו המים, עד שהיא נאלצת להיכנס לטבילה. האישה זורקת מעט מהחטיף הצידה, בניסיון להסיט את תשומת הלב של השחפים, ולבסוף הם מתעופפים משם ועוזבים אותה לנפשה.

הסצנה התרחשה בחוף בפלורידה ונראית כאילו צולמה כחלק מהכנת הסרט "הציפורים" של במאי האימה הנודע, אלפרד היצ'קוק, בו להקות ציפורים אלימות זורעות אימה בחופים של קליפורניה. זהות הבחורה, גיבורת הסרט, לא התגלתה. בכל מקרה, סביר מאוד להניח שבעתיד היא תהיה הרבה פחות חברותית כלפי ציפורים בכלל, ושחפים בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully