וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג חנוכה שמח! הדלקת נרות והחגיגות מסביב לעולם

חג האורים כבר כאן, ויהודי העולם ציינו אותו בהמוניו. ריכזנו עבורכם, כמה תמונות מבודפשט וברלין שגורמות לנו גאווה. צפו בתמונות החגיגיות מהעולם

מילוני יהודים חוגגים השנה את חג החנוכה מסביב לעולם. שמחת חג האורים משתלבת באווירת חג המולד ברחבי העולם, ומוסיפה לשמחת החג. בקהילות היהודיות מנסים לשמור על האווירה החגיגית, למרות תקריות אנטישמיות שהתגלו בשבדיה לאחרונה.

מנהיגי העולם הצטרפו לאיחולים לרגל החג. נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בירך את יהודי העולם לרגל חג החנוכה. באיגרת שפרסם כתב הנשיא כי "חנוכה הוא זמן שבו משפחות יהודיות ברחבי העולם מתאחדות סביב החנוכיה כדי לחגוג את הנסים שהתרחשו בעבר ואת ההבטחות של העתיד. מלניה ואני מאחלים לכל האחים והאחיות היהודים שלנו שחוגגים את החג המשמעותי הזה שמונה לילות מאושרים ובריאים בחברתם של אלה שהם אוהבים".

ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי בירכה גם היא את יהודי ארצה לרגל החג. "אני רוצה לשלוח את ברכתי לכל מי שחוגג את חנוכה", אמרה מיי. "חנוכה מעלה על נס את ההתקוממות של היהודים לפני כאלפיים שנה, נגד מי שביקש למחוק את אמונתם ותרבותם. החג מסמל את הניצחון של החירות על פני השנאה, ומעודד אותנו לשמור על ערכינו ואורח חיינו".

עקבו אחרינו גם באינסטגרם לתמונות נוספות

חברי הקהילה היהודית בהונגריה, מתכנסים לחגוג את חנוכה ומדליקים את הנר הראשון של חנוכה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully