וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה על המשלחת מבחריין שהגיעה לישראל: "לסקול אותה באבנים"

מזכ"ל חיזבאללה זעם על אנשי הדת מהמדינה שהגיעה לביקור נדיר, ואמר כי היא לא מייצגת את העם בבחריין אלא את "השלטון הברוטאלי" שלו. הוא הבטיח לשוב ולהתמקד בסוגייה הפלסטינית אחרי "הניצחונות באזור"

צילום: רויטרס

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה תקף היום (שני) את המשלחת שהגיעה מבחריין לישראל, ואמר כי היא אינה "מייצגת את העם" אלא את "השלטון הברוטאלי" שמשתף פעולה עם "הכיבוש ועם אלו המחללים את המקומות הקדושים". הביקור החריג של הקבוצה, המונה כ-30 איש, עוררה זעם במדינת האי הקטנה, ברקע ההכרה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל.

"אני קורא לפלסטינים ולירושלמים, כל משלחת לנורמליזציה שמגיעה אליכם, לא משנה מאיזה דת או עדה, תגרשו אותה, תזרקו עליה נעליים, תסקלו אותה באבנים כי הם לא מייצגת את עמה", אמר נסראללה בנאום שהוקרן בהפגנה גדולה בביירות נגד ההכרה האמריקנית. "כשהמשלחת תחזור לארצה, על ממשלתה להעמידה לדין, ואם לא, אז שעמה יעמידה לדין (את המשלחת)".

לקריאה נוספת בנושא
המלך קרא לסוף החרם הערבי, ומשלחת מבחריין הגיעה לביקור נדיר בישראל

מנהיג חיזבאללה בלבנון, חסן נסראללה, נאום דרך מסך בהפגנה בדרום ביירות 11 בדצמבר 2017. רויטרס
נאומו של נסראללה מוקרן על מסך בביירות/רויטרס

מנהיג הארגון השיעי הבטיח כי חיזבאללה ובעלי בריתו באזור יחדשו את ההתמקדות שלהם בסוגיה הפלסטינית אחרי "ניצחונותיהם". הוא קרא לבעלי הברית של הארגון, שנלחם עם צבא סוריה וארגונים שיעיים אחרים בסוריה, לגבש אסטרטגיה משותפת "בשטח" כדי להתמודד עם ישראל.

הוא שב על קריאתו משבוע שעבר לפתיחת אינתיפאדה חדשה וקרא לזנוח את תהליך השלום, כשתיאר את המשא ומתן עם ארצות הברית כעקר. "ציר ההתנגדות, כולל חיזבאללה, ישוב לעדיפות העליונה שלו - ירושלים ופלסטין והם הפלסטיני וההתנגדות הפלסטינית על כל פלגיה", אמר נסראללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully