וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי הפיגוע - עדן בת ה-17 לא מוותרת: "אשלים את הבגרויות"

12.12.2017 / 7:29

באפריל 2016 נפצעה עדן דדון בפיגוע בקו 12 ולדבריה, לא הייתה מסוגלת אפילו ללכת. בסוף השבוע האחרון התכנסו קרוביה ואנשי עמותת "משפחה האחת" המסייעת לנפגעי טרור על מנת לחגוג את החלמתה: "עם ישראל נתן לנו את הכוחות להמשיך"

צילום: Gold PR

יותר משנה אחרי שנפצעה באורח קשה בפיגוע באוטובוס בקו 12 של אגד, עדן דדון חגגה בסוף השבוע האחרון את החלמתה יחד עם אמה רחל, שנפצעה אף היא באותה התקרית. מסיבת ההודיה נערכה בבית "משפחה אחת" בירושלים, ובהשתתפות אנשי העמותה שליוו את המשפחה מיום הפיגוע.

עדן דדון, כיום בת 17, הייתה בין תשעת הפצועים בפיגוע שאירע באפריל בשנה שעברה בסמוך לצומת פת בירושלים. אחרי הפיגוע היא הובהלה לבית החולים הדסה עין כרם ואושפזה ביחידה לטיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת. דדון סבלה מכוויות מורכבות בשטח נרחב על פני הגפיים העליונות והתחתונות ובאזור הפנים. אחרי חודשיים היא שוחררה מבית החולים ועברה שיקום מתמשך.

עוד בוואלה! NEWS:
ארבעה פצועים בפיצוץ בתחנה המרכזית במנהטן; אדם אחד נעצר
גשם גשם לא בא: החזאים צופים חורף שחון בדרך לשנת בצורת
אחות הישראלי שנאשם ברצח בארה"ב: "הוא שקרן, פשע נתעב נגד אמנו"

עדן דדון, שנפצעה בפיגוע בקו 12 בירושלים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
"לא הייתי מסוגלת ללכת, היום מרגישה הרבה יותר טוב". עדן דדון/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

האם, רחל דדון, סיפרה כשהיא מוקפת בבני משפחתה ובאנשי העמותה על ההתמודדות עם מה שקרה לה ולבתה. "אחרי הפיגוע למדנו על האחדות של עם ישראל", אמרה. "ראינו כמה אנשים באים לבקר ודואגים, שאת חלקם לא הכרתי. ראיתי שעם ישראל לא עוזב אותנו – זה מה שנתן לנו את הכוחות להמשיך". רחל הוסיפה בהתרגשות שעל אף הפיגוע, היא ומשפחתה לא יעזבו את ירושלים. "אנחנו גרים פה ואוהבים את העיר. ירושלים היא עיר הקודש וצריך להראות להם (למחבלים, אל"ס) שאנחנו מנצחים אותם", אמרה.

במהלך המסיבה פנתה עדן לאורחים והודתה להם על הגעתם. "לפני שנה ושבעה חודשים נפצעתי, והיום אני מרגישה הרבה יותר טוב, למרות שבהתחלה לא הייתי מסוגלת אפילו ללכת", אמרה. "עכשיו יש לי כוח לסיים את כל הבגרויות שהפסדתי". היא הוסיפה כי בכוונתה להמשיך וללמוד בעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עדן דדון, שנפגעה בינוני-קשה בפיגוע באוטובוס בירושלים, ואמה רחל בעת יציאתה מבית החולים הדסה עין כרם, יוני 2016. בית החולים הדסה עין כרם, אתר רשמי
עדן ואמה רחל בשנה שעברה, בשחרורה מבית החולים/אתר רשמי, בית החולים הדסה עין כרם

עמותת "משפחה אחת" שארגנה את האירוע עוסקת בתמיכה רגשית, פסיכולוגית ופיננסית לנפגעי הטרור הישראל ומסייעת בבניית חייהם מחדש. כיום הארגון תומך ביותר מ-3,500 משפחות פצועים, משפחות שכולות ונפגעי טראומה. את המקרה של עדן הם ליוו מיומו הראשון ואת מסיבת ההודיה הם אירחו בביתם שבירושלים. "ראיתי הרבה ניסים ועדן היא אחד מהם. אני מודה כל יום ואני מאחלת לעדן שתמשיך ותתחזק בגישתה החיובית לחיים. אני גאה בה", אמרה מינדי לוינגר, רכזת העמותה.

עדן דדון, שנפצעה בפיגוע בקו 12 בירושלים. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
בני המשפחה במסיבה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully