וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: זוג צולם מקיים יחסי מין במהלך נסיעה במהירות 112 קמ"ש

17.12.2017 / 11:36

הקטע המלחיץ הזה מגיע אלינו מארגנטינה, אחת המובילות בתאונות דרכים בעולם, ובו נראים גבר ואישה להוטים הרבה יותר מדי. ומה עשה הגבר כשקלט שמצלמים אותו?

Liveleak

סקס יכול להיות דבר מהנה במיוחד, אבל בסיטואציות מסוימות, הוא יכול להיות גם מסוכן במיוחד - לאו דווקא רק עבור האנשים שמקיימים אותו, כי אם גם עבור הסביבה.

הנה, תראו את הסרטון הזה, שמגיע אלינו מארגנטינה, ובו נראה זוג מקיים יחסי מין, תוך כדי נהיגה במהירות של 112 קמ"ש בכביש מהיר. כן, קראתם נכון. הקטע צולם על ידי נוסע במכונית אחרת בכביש שבמחוז ג'וג'וי, בצפון-מערב המדינה הדרום אמריקאית, והוא גרם לסערה של ממש.



עוד בנושא:

המשטרה מחפשת את הזוג שעשה סקס בתחנת הרכבת ואז עלה לנסיעה
קבלו את השודדים שבאמצע השוד עצרו כדי לעשות סקס

בווידאו נראים גבר ממושקף ועליו גוהרת אישה, כשהם בקושי מסתכלים על הכביש. הנהג שם יחד אחת בלבד על ההגה וספק אם הוא רואה מה שמתרחש לפניו. כשהוא שם לב שמצלמים אותו הוא לא מאט, אלא מניף אצבע משולשת כלפי הצלם במכונית הסמוכה. בשלב מסוים, ככל הנראה בטעות, הדליק הזוג חסר האחריות הזה את אורות המצוקה שלהם.

יש לציין שארגנטינה נחשבת לאחת המדינות המובילות בעולם בכל הנוגע לנפגעים בתאונות דרכים, עם 22 איש שנהרגים בה מדי יום בכבישים. כביש 9, בו הקטע הזה צולם, נחשב לאחד המסוכנים במדינה. עיתון מקומי כתב על השניים: "זה מעשה אסור. הסרטון הזה צולם במקום עם אחוזי מוות גבוהים וההתנהגות הטפשית הזו בוודאי לא עוזרת". הסרט נשלח גם למשטרה המקומית על מנת שתחקור את האירוע, ואישה מהאיזור אמרה: "זו בעיה שלכם אם אתם מתרסקים, אבל למה לסכן את חייהם של אנשים תמימים על הכביש?".

בחודש שעבר נעצר בארצות הברית גבר עירום, לאחר שהיה מעורב בתאונה בעקבות יחסי מין שקיים בנסיעה עם אישה, בזמן שהתינוק שלה במושב האחורי. הזוג סבל ממספר פציעות, למרבה המזל העולל בן השלושה חודשים יצא ללא פגע.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully