וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת עבר ברשת פוקס: "טראמפ ניסה לנשק אותי"

ג'ולייט האדי, מגישה לשעבר ברשת פוקס, טוענת בראיון כי לפני עשור ניסה נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לנשק אותה לכאורה על שפתיה, כשכבר היה נשוי לרעייתו הנוכחית מלניה. "הרגשתי ממש מופתעת", ציינה. הבית הלבן: "הנשיא מכחיש את ההאשמות"

צלמים זמניים מורשים

ג'ולייט האדי, מגישה לשעבר ברשת "פוקס ניוז" טוענת כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ניסה לנשק אותה על שפתיה לאחר שלקח אותה לארוחת צהריים במגדל הנושא את שמו במנהטן לפני כעשור. האדי סיפרה את הדברים בריאיון עם מנחה הרדיו ביל שולץ. התקרית התרחשה לכאורה כאשר כבר היה נשוי לאשתו השלישית, מלניה.

האדי שעזבה את רשת פוקס ב-2011 לאחר שהאשימה את השדרן ביל אוריילי בהטרדה מינית, סיפרה בריאיון כי בתום פגישתם כשנפרדו לשלום, רכן לעברה טראמפ ובמקום לנשק אותה על לחייה, ניסה להגיע לשפתיה. "לא נפגעתי מהמהלך, הייתי פשוט מופתעת", סיפרה והוסיפה כי לא הרגישה מאוימת מהסיטואציה אותה כינתה "רגע מוזר".

עוד בוואלה! NEWS:
על השליטה: צה"ל וחמאס מנסים לא לשבור את הכלים ברצועה
כללי המשחק השתנו: קמפיין MeToo צמצם את ההטרדות המיניות
ברשות הפלסטינית מתנערים מסגן הנשיא פנס: "ארה"ב חצתה קו אדום"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם אשתו מלניה טראמפ בארוחת חנוכה בבית הלבן - 8 בדצמבר 2017. רויטרס, רויטרס
התקרית התרחשה כאשר כבר היה נשוי למלניה, דונלד ומלניה טראמפ/רויטרס, רויטרס

שנים לאחר התקרית הגיע טראמפ להתארח בתכניתה של האדי ברשת פוקס, וניסה "להתחיל איתה" קלות, אך לדבריו היא "נפנפה" אותו. האדי ציינה כי אם תקרית דומה הייתה מתרחשת כעת הייתה חשה פגועה ומגיבה אחרת: "היום לאחר שהתבגרתי, אני חושבת שהייתי פשוט אומרת לו 'לא'. כשהייתי צעירה חשבתי שהוא לא התכוון, אבל נראה לי שפשוט חיפשתי תירוצים עבור עצמי". גורם בבית הלבן מסר כי הנשיא מכחיש את ההאשמות.

טראמפ הואשם בעבר בהטרדה מינית של עשרות נשים, אך הכחיש באופן גורף את כל ההאשמות. בעת קמפיין הבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016 נחשפה הקלטה ובה התבטא באופן בוטה נגד נשים והתרברב בנוגע ליחס המזלזל שהוא רוחש להן, "כשאתה כוכב נותנים לך לעשות הכול", נשמע טראמפ אומר לבילי בוש, מנחה תכנית הבידור "אקסס הוליווד", בעת שהשניים היו על אוטובוס בדרכם לסט של תכנית אופרת הסבון "ימי חיינו", שבה התארח טראמפ. "תפוס אותן באיבר המין שלהן (השתמש במילת הגנאי "פוסי"). אתה יכול לעשות הכול". דבריו זכו לגינויים נרחבים גם בקרב המפלגה הרפובליקנית, מה שהוביל להתנצלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully