פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      מגזין סלובני מתנצל: "מלניה טראמפ לא עבדה כנערת ליווי"

      ההתנצלות הגיעה בעקבות כתבה שפרסם המגזין "סוזי" בשנה שעברה, ובו נכתב כי טראמפ עבדה בסוכנות דוגמנות שמציעה שירותי "יצאנות עלית". "אין לנו הוכחות לכך", נכתב בהבהרה. "לא הייתה לנו כוונה לפגוע ולהעליב"

      מלניה טראמפ בשמלה פרחונית במהלך ביקור בפריז יולי 2017 (GettyImages)
      "אין לנו הוכחות לכך, לכן אנחנו מתנצלים". טראמפ (צילום: GettyImages)

      מגזין בסלובניה הביע היום (שישי) התנצלות בפני הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, אחרי שרמז כי היא עבדה כנערת ליווי בזמן שהייתה דוגמנית בינלאומית. המגזין "סוזי" התייחס לידיעה שפרסם באוגוסט אשתקד, ובה נאמר כי טראמפ עבדה בעבר בסוכנות דוגמנות שמציעה גם שירותי "יצאנות עלית" לצד עבודתה הרגילה.

      בהבהרה שפורסמה היום, נאמר כי "עולה מהכתבה שמלניה טראמפ אכן ביצעה עבודות ליווי. אין לנו הוכחות לכך, לכן אנחנו מתנצלים. לא הייתה לנו כוונה לפגוע ולהעליב את גברת טראמפ".

      בעקבות הכתבה, שפורסמה במהלך קמפיין הבחירות בארצות הברית, הגישה טראמפ תביעת דיבה נגד המגזין דרך עורך דינה הסלובני. טראמפ, בת 47, עזבה את מולדתה במהלך שנות ה-20 לחייה ופגשה את דונלד טראמפ בניו יורק ב-1998.

      באפריל השנה זכתה טראמפ בתביעה שהגישה נגד אתר הצהובון הבריטי "דיילי מייל", שציטט את הפרסום במגזין בסלובני. שעות לאחר שהגישה את התביעה הסיר האתר את הידיעה והתנצל. העיתון נדרש לפצות את טראמפ בכשלושה מיליון דולרים.

      עוד ידיעות מהעולם
      ה"ממזרות" שינו את הכללים, והחזירים ישלמו את המחיר
      מקרון מכנס פסגה על לבנון: "יש להפסיק את ההתערבות הזרה"
      אירלנד לא תחולק, הזכויות יישמרו: פריצת דרך בשיחות על הברקזיט