וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד אורן חזן: איים על ראש העיר ותקף את המנכ"ל

7.12.2017 / 12:04

לפי כתב האישום, באוקטובר 2014 הגיע חזן למשרדי העירייה בעקבות עיקול חשבון בנק שהוטל על קרובת משפחתו. הוא דחף את מנכ"ל עיריית אריאל על מעקה במקום, ואמר לראש העירייה שהוא "יטפל" בו. חזן: "ביקשתי שהמשפט ישודר בלייב בפייסבוק"

סטילס: ראובן קסטרו, וואלה!NEWS וידאו: צלמי וואלה!NEWS וערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד), בעבירות תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. ההחלטה על הגשת כתב האישום התקבלה על ידי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו. כתב האישום עוסק באירועים שקדמו לבחירתו לכנסת.

לפי כתב האישום, באוקטובר 2014, לאחר שנודע לח"כ חזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו נוכח קיומו של חוב, הוא הגיע למשרדי העירייה במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול. משהבין כי מנכ"ל העירייה הורה על כך, המתין להגעתו של המנכ"ל, ואז צעק עליו וקילל אותו.

גזר דין לאלאור אזריה 30.7.17. ראובן קסטרו
חזן/ראובן קסטרו

בהמשך, לפי כתב האישום, נצמד חזן אל המנכ"ל ודחף אותו בחוזקה עד שהוטח במעקה. המנכ"ל נכנס לחדר הישיבות וחזן נכנס מיד אחריו, סגר את דלת החדר ואמר "אף אחד לא יוצא מפה". בחדר הישיבות המשיך חזן לצעוק על מנכ"ל, עד שהוצא מהמקום.

לאחר מכן התפרץ חזן ללשכת ראש העירייה מבלי שקיבל לכך אישור, והחל לצעוק ולקלל את ראש העיר. ראש העירייה הורה לחזן לעזוב את לשכתו, אולם חזן סירב ואיים כי "יטפל" בראש העירייה, וכי ידאג שהאחרון לא "ישב עוד בכיסא".

מחבר הכנסת נמסר: "אין לי מה להסתיר, אצלי הכל שקוף. לכן הסרתי את החסינות שלי כח"כ ודרשתי בשיחה עם פרקליט המדינה משפט פומבי שקוף לעיני העם שישודר בלייב בפייסבוק. במשפט אוכיח את יושרי ואת העובדה שמדובר בעוד רשות מושחתת ובכתב אישום מופרך שכמותו נסגרים אלפי תיקים בשנה כדבר שבשגרה. כך היה גורלו של תיק זה עד שנבחרתי לכנסת. כל כולו של התיק הוא רדיפה פוליטית צרופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully